Min *lille* prins*er stor* Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 det var "ha med dag" i bhg. i går og elstemann hadde med en leke mobil. jeg jobber selv i bhg. så jeg pleier å ta meg en kaffe når jeg leverer (hjemme i mammaperm nå) så titter jeg bort på gutten min, der sitter hen med 2 andre og lærer dem nød nummrene:) en en null en en to en en tre han blir 4 i neste mnd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå