Becky333 Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg sluttet på pillen i påska i fjor, og etter det har jeg hatt regelmessig mens (på dagen omtrent) fram til august... Så fikk jeg ikke noe mens før nå i begynnelsen av januar igjen... Har vært hos gu og fått pergo, ikke begynt på dette ennå, sitter og venter på at mensen skal dukke opp før jeg kan begynne.... Er det noen som vet om syklusen min kommer til å være forandra fra da jeg hadde mensen i sommer? kommer den til å være like lang, eller er det litt hipp som happ nå? takker for svar
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 I teorien skal du få EL på ca dag 14 i syklusen når du bruker pergo, og da vil IKM være 14 dager etter EL. Jeg fikk EL på dag 14 med pergo, i følge EL testene. Ble gravid på forrige kur, men mistet i tidlig sa. Denne pp (andre kur) fikk jeg også positiv EL test på dag 14, og det er nå 16 dager siden. TR har ikke vist seg, og det er ingen antydning på at den er på vei heller. Har fått negative graviditetstester, så kroppen lever tydeligvis sitt eget liv. Andre forteller at de har fått sen EL når de har brukt pergo, hvorfor det skjer vet jeg ikke. Hvis du ikke kjenner når du har EL, kan du jo prøve å teste med EL tester for å finne ut når du har EL. Er ingen som kan si hvordan syklusen din kommer til å være når du begynner på pergo, du må bare vente å se Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå