Gå til innhold

Jeg gir ikke tran. hva kan jeg gi istedet for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 10 mnd og jeg har aldri gitt d.dråper eller tran regelmessig. Han vil ikke ha tran - noen som vet om et substitutt? (ammer ikke)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D vitamin dråper... liten flaske du får på apoteket.. står sammen med vitaminene

Skrevet

D-vitamindråper klarer du sikkert å få i han.

Skrevet

Eskimo Kids, fås på helskostbutikker, er fiskeoljer osm tran og inneholder d-vitaminer. Kan gi 2,5 ml til 1 år og 5 ml etter 1 år.

Skrevet

d-dråper er helt genialt å gi. enten så drypper du rett i munnen,ellers så blander du det i melken eller grøten....smaker ingenting....

Skrevet

Tror det smaker et eller annet, i alle fall griner sønnen min på nesa når han får det.....Ha ha, han er så søt da ;-) Han har forresten slutta å grine på nesa av det, har nok vent seg til smaken;-)

Skrevet

Men disse dråpene inneholder ikke fiskeoljer, det er jo noe av poenget med tran.

Skrevet

Ja det er poenget mitt, alva - d-dråper er ikke tran. Vet du noe som inneholder fiskeolje som kan gis uten den fæle smaken, evt ikke så stor mengde?

Skrevet

Barna til venninna mi fikk "tittitt"... :-) Det er trankapsler... :-) Når de er spebarn, stikk hull på kapselen og klem innholdet inn i munnen på babyen. Det smaker og lukter helt anderledes enn tranen.

Når de blir større og kan sutte selv, innfør "tittitt"-leken, og la dem suge i seg tranen selv. :-) Det fungerte kjempebra på begge sønnene hennes! :-)

Skrevet

Har alt nevnt det lenger her opp jo, Eskimo Kids :-) Smaker tutti-frutti. Mine unger ville IKKE ha tran, men eskimo kidsskil rett ned, ikke setter det flekker på klærene heller.

Skrevet

Ja, nå så jeg det... 2,5 ml til bebisser opp til 1 år!!! :-)

Skrevet

Eskimokids anbefales, fåes med enten tuttifrutti smak eller appelsin :)

Skrevet

Jeg har kjøpt lin-olje på helsekosten, blander den og D-dråper i grøten :)

Skrevet

Hvor får jeg kjøpt eskimokids?? Vært i 3 butikker uten hell..;-)

Skrevet

Jeg gir biovit etter råd fra HS...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...