Gå til innhold

Dere med El rundt 13 februar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt aa kjent murringer? Jeg har det... Litt tidlig kanskje...? Mulig El kommer tidligere da enn forventet...Hmm...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen med murringer?? Jeg saa naa at min EL er 11 februar...4 dager igjen altsaa!

:-)

Skrevet

Hei Angela81 :-) Håper min EL kommer tidligere også..har kjent murringer de siste dagene, så håper det skjer i helgen :-)

Alt bra med deg ellers?

Skrevet

Jeg har EL rundt 12. (litt usikker pga hormonspiral jeg tok ut forrige mnd) og kjent murringer i går og i dag. I dag har jeg hatt skikkelig vondt i magen, sånn mensvondt... håper jeg ikke har EL før tidligst søndag for gubben er borte til da :P

Skrevet

Hei!

Jeg tok en El- test i gaar, den var negativ, men jeg tror det er like foer!

Ellers gaar det greit her, er bare litt humoersyk fortia, hehe...Stakkars sambo, men jeg gjoer det jeg kan for aa vaere blid og foernoeyd... Masse aarsaker til dette egentlig... Og jeg blir vel ikke noe blidere av aa gaa gravid sikkert, selv om jeg haaper inderlig paa et lite nurk :-)

Hvordan gaar det med deg Nonnings? Jeg har ennnaa denne gode foelelsen naar det gjelder deg :-) Du blir fort gravid? Jeg blir visst det, og har et par venninner som foeler paa seg ting, og de mente jeg var veeeeeldig fruktbar ! *humre* Saa faar vi vente aa se i slutten av februar da....:-)

Skrevet

Ja, vi faar haape det Toevsjura !!

Det er sannelig ikke enkelt dette med proeving, testing,klaffing, haapinga....*gaaaal*

Vi maa holde hverandre oppdaterte altsaa, arti aa se om det klaffer for oss samtidig! :-)

Skrevet

hahaha. humørsyk er bare fornavnet mitt altså :-P er sååå gretten for tiden (stort sett blir jeg kalt "lille solstråle", for pleier å være så glad og fornøyd hehe).

Men det går bra ;-) Håååper at det skal klaffe denne pp`n, men ser nok litt dårlig ut fordi kjæresten må plutselig jobbe mye mer enn forventet (vi har for tiden et "langdistanseforhold"), så håper jeg får EL i morgen.. hvis ikke må det vente 8 dager hihi. Hadde vært så greit å kunne styre EL altså :-P Jeg får altså bare vært med gubben i 2 dager denne mnd :(

Har fått en god følelse på deg også Angela81 ;-) så håper venninnene dine får rett :-D

Jeg har jo vært gravid to ganger før; den ene gangen ble jeg gravid på prevensjon og den andre på 1.pp, så det verste er at nå som jeg er i 2.pp er jeg nervøs for at noe skal være galt! det er jo helt tåpelig, men er sånn jeg føler det da :-S

Men vi får krysse fingrene for hverandre og sende gode tanker, så må jo dette gå bra :-D

Skrevet

Hei igjen!

Er en spennende periode vi er inne i nå... Fikk pakken jeg bestillte fra billigtester i går, full av eggløsningstester og gravidtester. Kjenner ikke noe murringer men tror jeg har EL i helgen, eller begynnelsen av uken. Vi får stå på og holde hverander informerte, veldig spennende!

Lykke til videre jenter!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...