semma Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Fikk tips av ei venninne som brukte Sloggi Controll- truser etter fødsel for å hjelpe livmor og mage tilbake til "normal" størrelse. Noen her som kan anbefalle det samme - evt et bedre produkt?
BabyBoy87 Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Leste et sted at noen brukte sånn "buff" som du kjøper på sportsbutikk. De er jo egentlig beregnet til halsen, men de vider seg vistnok fort ut så at de kan passe rundt magen:)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg skal. Har fra tidligere et korsett jeg kjøpte på en undertøysforretning, ser ut som en strømpe som kun går fra under ribbeina til hoftene. Veit ikke om det hjalp, men livmora mi trakk seg veldig raskt sammen etter fødsel.
skytter83 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 jeg var hos akupunktør i går å fikk modningsakupunktur. Fikk med meg bringebærkapsler jeg skulle ta. Hun sa også at det er lurt å bruke disse etter fødselen for de hjelper livmora til å trekke seg raskere sammen.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg elsker å ligge på magen, savner det virkelig nå...så etter fødsel er det den beste måten å få livmor til å trekke seg sammen på.Når man ligger og ser tv,sover,skal sole seg til våren/sommeren...ligg på magen.La på meg 20kg sist, men etter 2-3mnd var magen helt fin igjenn og 18kg borte...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Dette har jeg aldri hørt noe om, men jeg elsker å sove på magen:) Men kanskje man burde gå til innkjøp av hold in strømpebukse!!
VeslePhreaken Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Kan dette være noe tess?? http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainSummer08/PID-771049(SparBase).aspx
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Får ikke den linken til å funke jeg...
VeslePhreaken Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Så rart.. jeg får den da til å fungere.. Men det er bare å gå inn på sparkjop.no og klikke deg inn på dame ---> undertøy ---> korsett og panty ---> Lumbarwear
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Fant det nå... Ser greit ut det... Hm... Hørte noen som sa på fødselskurs at det gikk å bare bandasjere også....
Marit & de 3 knøttene Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Er det fakta? Trekker magen seg fortere sammen da?
tudeluuu Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 er det noe sted på nett man kan se sloggi-control-truser?? Kunne vært interessert i et slikt produkt selv =)
VeslePhreaken Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 fant denne: http://sloggi.timarco.no/List4f487acf-5c98-463d-bfe3-9402f1fe5f91.aspx Syns de så så lave ut?
M, Vestfold Skrevet 6. februar 2008 #14 Skrevet 6. februar 2008 De franske og italienske damene gjør det....
tudeluuu Skrevet 6. februar 2008 #15 Skrevet 6. februar 2008 ja, synes og det, sånn sett så sparkjøp sin variant bedre ut! magen er jo stor lenger opp enn livet og =)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 6. februar 2008 #16 Skrevet 6. februar 2008 Hm, dette har jeg ikke hørt om =/ Får kjøpe meg noen sånne sloggi control da
AnitaTrymLucasFrida Skrevet 6. februar 2008 #17 Skrevet 6. februar 2008 Har født to ganger å går nå gravid for tredje gang. Jeg har aldri brukt noen " hold- In" produkter men det jeg har gjort er å ligge på mage. og magen har vært flat. dette er 3 svangerskapet på 3,5 år.
VeslePhreaken Skrevet 6. februar 2008 #18 Skrevet 6. februar 2008 Heldige du =) Jeg hater å ligge på magen Føler at jeg ikke får puste.. Så det går ikke for min del.. tenkte jeg skulle kjøpe meg den fra sparkjøp, den koster jo ikke så mye.. Men jeg venter til etter fødselen med å kjøpe den, aner jo ikke hvilken str jeg skal kjøpe!! Hvor lenge skal man gå med dette egentlig?? 6 første ukene?? eller?
mumitrolletermammantilmille Skrevet 6. februar 2008 #19 Skrevet 6. februar 2008 jm min anbefalte og ligge så mye som mulig på magen, for det hjelper livmoren og trekke seg sammen.
UngVoksen-over termin Skrevet 6. februar 2008 #20 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har brukt trusepanty med en gang jeg har født... ikke bare trekker det seg fortere sammen, men det ser bedre ut med klær på også... flatere mage :-)) Men den fra sparkjøp tror jeg vil skli ned....? Jeg vil anbefale denne: http://www.tvins.se/no/products/supremesilhouette/supremesilhouette.php Den har seler slik at den ikke faller ned, og den har "fransk åpning" slik at du ikke trenger å trekke ned hele hver gang du skal på do... Men den er veldig liten i størrelsen... så gå opp minst en str. ellers får du den ikke opp på låret en gang :-)
Bebbiss Skrevet 7. februar 2008 #21 Skrevet 7. februar 2008 Hm...brukes denne døgnet rundt, eller f. eks. bare dagtid?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 7. februar 2008 #22 Skrevet 7. februar 2008 Brukte store hold-in truser kjøpt på Sparkjøp etter forrige fødsel og kommer til å bruke de nå også. Veldig godt å holde inn magen etterpå for den blir rimelig slamsete og øm. Og jeg mener det hjalp meg med å få tilbake normal shape også.
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 7. februar 2008 #23 Skrevet 7. februar 2008 Hmm... dette var litt av et tips! Tror jeg skal være på utkikk etter gode alternativer frem til fødselen. Har blitt fort tynn igjen jeg også, men vet jo at det er godt med litt magestøtte etter fødsel.. Takk for tipset!!=)=)
tudeluuu Skrevet 7. februar 2008 #24 Skrevet 7. februar 2008 dere som har erfaring med sparkjøp sin lumbarwear. Hva slags str skal man bestille i forhold til det man vanligvis bruker i undertøy? Vil jo ikke få VPL (visible panty line) heller.. =) Ser forresten at laredoute har noen fine modeller.. er litt dyrere enn sparkjøp da, men har noen andre varianter også =)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #25 Skrevet 7. februar 2008 Det lurer jeg også på... Prøver bare til jeg finner noe som passer,men dette er jo ikke så lett å bare prøve:P Så på Laredoute.der er jo en i str 42/44..måtte hatt den, men vil den tilsvare L el XL ?? Har sparkjøp rett nedi gata, å lettere å gå der enn å bestille¨å styr,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå