Gå til innhold

Trenger tips til mat på barseltreff


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av rundstykker....

 

Tenkte å lage en kyllingsalat med hvitløksbaguetter til. Men kanskje dere har noen andre tips? Det må være noe enkelt, kjapt og ikke så altfor dyrt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frukt og grønnsaker i biter/båter/skiver/strimler er jo både godt, enkelt og billig!

Går jo også an å røre sammen noen enkle dipper hvis man vil.

 

 

Skrevet

Omelett er godt og rimelig. Gjerne med litt revet ost i, eller skinke. Salat er alltid en vinner også. Begge deler er max.

Skrevet

pastasalat

 

kok pasta, så mye du trenger

stek kylling i biter

agurk i biter

paprika i biter

rå løk i biter

mais

 

bøland halv om halvt rømme og majones(jeg syns det er best med litt mindre majones, og mer rømme) og smak med hvitløk, salt og pepper, alt etter hva du synes blir bra.

 

bland alt sammen.. blir knallgodt og holder seg et par dage ri kjøleskapet!

Skrevet

Grøt

iskake

boller

Ost og kjeks

pizzasnurrer (tar litt tid)

Oppskåret frukt

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...