Luans mamma Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Er så lei av rundstykker.... Tenkte å lage en kyllingsalat med hvitløksbaguetter til. Men kanskje dere har noen andre tips? Det må være noe enkelt, kjapt og ikke så altfor dyrt.
ifie Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Frukt og grønnsaker i biter/båter/skiver/strimler er jo både godt, enkelt og billig! Går jo også an å røre sammen noen enkle dipper hvis man vil.
peonererfine Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Omelett er godt og rimelig. Gjerne med litt revet ost i, eller skinke. Salat er alltid en vinner også. Begge deler er max.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 pastasalat kok pasta, så mye du trenger stek kylling i biter agurk i biter paprika i biter rå løk i biter mais bøland halv om halvt rømme og majones(jeg syns det er best med litt mindre majones, og mer rømme) og smak med hvitløk, salt og pepper, alt etter hva du synes blir bra. bland alt sammen.. blir knallgodt og holder seg et par dage ri kjøleskapet!
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Grøt iskake boller Ost og kjeks pizzasnurrer (tar litt tid) Oppskåret frukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå