Under den hvite bro Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 hva gjør vi med den dagen??? må vi forandre navnet eller???
~sjiraff~ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 hehe.. er det en dag som heter feit-tirsdag?
*Molly mus* Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Ja det var i går, da spiste vi saltkjøtt, grovpølse og kålrabistappe. Nam, det er kjempegodt.
Himmel og hav Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Absolutt! Den burde heretter kalles "ganske overvektigtirsdag" :-)
grå :) Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 ingen fare. den faster vi av oss dagene etterpå
Anne-B. Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Det har ingenting med å være feit å gjøre. Jeg glemmer alltid av den dagen. Hjemme hos mamma og pappa holder de den. Nå fikk jeg lyst på saltkjøtt..
Gjest Jawhol Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 ja det var i går det, saltkjøtt og kålrabistappe, foresten bruker faren min alltid å si "gratulere me dagen da" til meg på denne dagen, ha ha ha blir aldri gammel den spøken der:) (Og nei jeg blir hverken lei meg eller sint, for hadde jeg vært overvektig s hadde han nok ikke sagt det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå