Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Noen som har tenkt på det enda? Eller som har flere barn allerede? Jeg ønsker meg veldig to tette, men vil gjerne noen måneder tilbake i jobb før det evt. blir permisjon igjen. Selvfølgelig ikke mulig å velge akkurat når man skal bli gravid igjen men... Hva ville dere gjort? Satset på amming som prevensjon de første månedene og så bare latt det stå til? Er det vanskelig eller lett å bli gravid etter fødsel? Jeg ble gravid 1. måneden da jeg sluttet på p-piller nå. Og en ting til.. Blir det dyrt å få to tette? Har tenkt å være hjemme i 54 uker med 80% lønn nå, kan jeg da risikere å bare få 80% av det igjen til neste permisjon? Eller får man fra grunnlønnen sin? Har fast jobb 100% stilling som sykepleier. Takk for svar!
~sjiraff~ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Det er helt umulig å si når man får eggløsning tilbake etter en fødsel fordi det er så utroli gindividuelt. Jeg fikk ikke mensen tilbake før det hadde gått 7 mnd sist. Mens andre rekker jo å få to barn på ett år.. Minipille er vel kanskje det beste alternativet om du bare skal gå på det for en kort periode. Selv om du har valgt 80 % lønn denne gangen så vil du får 80 % av full lønn neste gang også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå