Ny sneip i juni 2009! Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Har dere fått overtatt sykt-barn dagene til mannen?
fox`y Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 jeg vet faktisk ikke jeg. godt spørsmål egentlig. mine 2 er så små ennå at jeg har ikke tengt over d.
Gjest Jawhol Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 nei han tok dem ut selv:) Var bl.a hjemme i 1 uke når gutten hadde vannkopper
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 noen som vet om dette er mulig? Å overta sykt barn-dagene altså? Ser allerede nå at det kan bli knapt med dager å ta av. Har allerede brukt 4 i år, pappan har selvfølgelig vært ute de gangene snuppa har vært syk.
snartmammapåny Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Skader jo ikke å søke da. Verste som kan skje er jo at du får avslag. Så søk du og se hva som skjer. Derimot så tror jeg ikke du får de. Siden pappa er hjemme på fri så pass mye (han har vel en 4-4 eller 2-4 ordning?), så er det jo rett og slett uflaks om barna blir syke bare når pappa er på borte. Men er jo typisk at det skal skje akkurat da da. Men kan jo være du er heldig da, er nok noen på nav som skal sitte å bestemme dette, så skriv en god søknad så kan det jo hende du får overta de. Eventuelt søk om overtakelse om det viser seg at du har måtte bruke opp nesten alle av dine egene. Da har du jo et "bevis" på at du har måtte bruke opp alle når du har hatt den daglige omsorgen alene. OG da kan du nok muligens ha en god nok sak til å få pappas dager og, om ikke alle, så kanskje noen.
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2008 Takk for svar.... Han har 4 uker fri, så fem uker der han må være disponibel. Skal nok mye uflaks til for at snuppa kun er syk de dagene har er ute, men lurte på om det var mulig å overta dagene i tilfelle....Den tid, den sorg :-)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Visste ikke at det kanskje var en mulighet? Samboeren min jobber ikke off shore, men på båt og har en 4/4 turnus.. Jeg håper jo ( når hun først blir syk ) at hun blir syk når han er hjemme, for han har ikke anledning å komme hjem eller komme en uke senere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå