Kaffemocca Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Vi bruker samme pc, han får logga på med en gang, men jeg får opp beskjed om at kontaktlisten ikke er tilgjengelig. En smule irriterende!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jeg kommer heller ikke inn
Kaffemocca Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg kom inn før i dag, men har ikke kommet inn de siste timene. Får du også opp beskjed om at kontaktlisten ikke er tilgjengelig?
velsignet med to Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Æsj sånn er det her og, samboeren kommer inn men ikke jeg
Kaffemocca Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Får nesten apstinenser her jeg sitter jo=) Men da er det hvertfall ikke brukeren min eller pcn det er noe galt med..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Hmmm snodig.. Prøvde å logge inn sambo, og han kom inn... Kanskje msn er allergisk mot jenter idag?? Kom også inn tidligere idag, og får nå beskjed om kontaktlisten..
Kaffemocca Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 Hehe, kanskje det er det det er:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå