Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/article2239511.ece
Gjest -<<- Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Maria Fongen er en idiot, men det er liksom ikke så mye mer å si om saken.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Paradoksalt.....for i dag vil en gift mann bli automatisk pappa til et barn født av en han på papiret er gift med....dette helt uavhengig av biologi. Men det er kanskje ikke så farlig hvem som er foreldre så lenge minimum 1 stk er mann? Slik tolker jeg artiklen i Aftenposten. Rart at troende mennesker er så utrolig fordømmende alltid. Man skulle tro de hadde et like åpent sinn som Gud og jesus.....
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #5 Skrevet 7. februar 2008 Skulle til å skrive en type kommentar som det du har gjort da jeg postet innlegget, men så våknet vesla og siden gikk det i glemmeboken. Ordene driver bare å stokker seg for meg for tiden, men det er veldig mye spydig jeg skulle likt å skrevet om den artikkelen. Ved siden av sitt litt spesielle syn på saker og ting, så er noe av det som er mest irriterende, måten hun forsøker å presentere sine meninger som udiskutable fakta og deretter argumentere utifra disse faktaene...(så utrolig dårlig jeg har blitt til å formulere meg)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #6 Skrevet 7. februar 2008 Hva om far dør? Bør mor da tvangsgiftes slik at barnet får et mannelig forbilde? Eller hvis man skiller seg og mannen ikke ønsker kontakt med barna? Burde det være en maksimum alenetid på feks 6 mnd før man fant seg en ny mann? Hvis man har blitt gravid med en man ikke har et forhold til eller ønsker å ikke ha et forhold til... Hva gjør man da? Tvangsaborteret bort barnet til noen som er i et "ekte" giftemål???
supergyda Skrevet 7. februar 2008 #7 Skrevet 7. februar 2008 Å vente noe annet fra en katolsk tibarnsmor er som å vente at Taliban skulle påby miniskjørt.
Gjest Skrevet 7. februar 2008 #9 Skrevet 7. februar 2008 Haha...? Gud og jesus - åpent sinn? Hvilken bibel har du lest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå