Gå til innhold

Gynekolog??

isi* med liten januar spire!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hve pleier det å koste?? Har sjekket litt rundt her i Bergen og lang ventetid(minst 2mnd!) og koster over 1000kr på privatklinikker. Er det vanlig? Vi går inn i vår 7pp og jeg har bare lyst til å sjekke at ting er som de skal der nede. (Har hatt en del stikkninger nederst i magen de siste mnd og plutselig ustabil syklus og større mens smerter enn vanlig!) Jeg vet jo at det er minst 5mnd til vi kan få noe konsultasjon av fast legen. Jeg vil bare sjekke litt for min egen skyld. Ikke vært hos noe gynekolog før, så tenkte det hadde vært greit. Noen som har erfaringer med lignende som du har lyst å dele?

Takk for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har betalt alt fra 550 til 880 her i Oslo. Den siste gangen var med innvendig ultralyd også......

Den siste var en fin og grundig undersøkelse. Fikk se eggstokkene, og hun kunne også se at jeg nettopp hadde hatt eggløsning.

Samtidig tok jeg blodprøver, for å sjekke diverse (ble tatt et annet sted, men fikk rekvisisjon fra henne og betalte bare 40 kroner for ørten ting og tang som ble sjekket).

Om du ikke har hatt gu før, bør du sikkert ta en tur, bare sånn for sikkerhetsskyld. Sjekke at alt er ok! Lykke til!

Og privat burde det ikke være så lang ventetid som 2 måneder??? Hmmm. Ta en tur til Oslo da vel.. he, he.

Skrevet

Sjekket med Volvat og to andre privat klinikker, og ringt rundt til gynekologer som jeg har fått anbefallt av venner (som er blitt hevist av lege av andre grunner enn å bli gravid, da!!!) og alle må du enten ha henvisning for, eller ventetid og dyrt. billigste jeg fant var 900kr + + + alt sammen. Tideligste time var siste i mars!!! Jeg vil ha en vanlig sjekk bare for min del, og også for min kjære sin del. Han er jo litt bekymret siden det har skjedd en del forandringer etter vi bestemmte oss for å få barn =)

Hehe kanskje like billig å få meg en billig flybill frem og tilbake!!! Hvilken gynekolog var dette? Hun høres jo kjempe ut!!!

Hvordan går det med deg da, Dotten?

Prøvd lenge??? Har du noe gode erfaringer fra gynekolog og slikt?

Skrevet

Jeg har aldri betalt mer enn 330,- hos gynekolog..

Og det er i Oslo altså.

Skrevet

Jeg ble anbefalt Balderklinikken av ei annen dib-dame jeg har skrevet en del med her inne.

Denne gynokologen var bare helt topp. Du følte at hun var ei toppers dame. Jeg hater gu og sa det jo til henne. Hun er nok vant med det :) Hun var veldig diskre, kjempehyggelig og du følte deg godt behandlet.

Ellers er jeg i min 19. pp, så har holdt på en stund ja. Men vi har ei jente på 2 år, så jeg vet jo at jeg kan bli gravid...men denne gangen tar det tid!

Og til innlegget under her.... 330,- kan ikke være for innvendig ul også er det vel?? Billig var det uansett. Men jeg har aldri gått til fastlege da. De tar jo også gu. Jeg går til gynokolog!!! :) Spesialist i kvinnesykdommer.... selv om jeg aldri har hatt det da :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...