Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hmmm trodde det var samenes nasjonaldag og greit nok starten på fasten, men at det var så viktig å definere overvekt og samtidig fortelle hvor ekle mennesker som ikke har såkalt idealvekt er.....ja det trodde jeg ikke man trengte. Utrolig hva man lærer her hver dag.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Det er vel heller "Alle de tøffe fra Kranglesiden" dagen... Prøver vel å provosere noen for så så stikke inn på Kranglesiden og hyle om hvor teite alle på Skravlesiden er. Same old, same old.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 hmm..utrolig hvor nærtagen enkelte kan bli av enkelte innlegg som sklir helt ut å da.....
Under den hvite bro Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 hehe...men seriøst...må jo egentlig LE om hele debatten... føler man seg mindre fordi noen sier tykk? vel har vært tykk selv og må si jeg ikke brydde meg...
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Ja, men om du ikke brydde deg så kan det vel være at andre gjør det?
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Personlig tar jeg meg ikke nær av det, men selvfølgelig er overvekt et utrolig ømt tema og du drar det ekstremt langt i noen av eksemplene dine.
Himmel og hav Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Tydeligvis! Lett gruppe å agripe vettu, for de har gjerne litt shaky selvfølelse fra før, også føler "alle tynne" seg så vellykka hvis de kan dukke en over 100kg... Hvem skal tas i morra? Kan jeg foreslå "de som går i joggebukse", for den har vi vel ikke tatt på et par ukers tid?
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 så ettersom "vi" har vært mye på krangle før, så har vi ikke lov til å skrive her...? Men "dere" er nå veldig flinke til å ha en fot i hver leir... -Dessuten går det ikke ann å ha en "bortimot normal" diskusjon på krangle, får der er det bare "fett/kuk/dum/teit/stygg" osv du får til svar.. Så vil si at den siden begynner (el har) utgått!!!
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Jeg foreslår at da tar vi de uten sosial intelligens. Vet hvem vi kan begynne med... ;-)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Var faktisk ikke ute etter å ta noen...men får å få ut irritasjon, sto tydelig ENKELTE også.... )
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 Nei, ikke de i joggebukse, for hva om man er feit OG går i joggebukse? Da blir det to dager etter hverandre, og det går ikke ;-) Er det mulig, sier jeg bare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå