Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har søkt på en jobb. Søknadsfristen er om noen dager. Denne søknaden ble sendt på mail, å det er første gangen jeg har gjort. Måtte sende den fra en annen plass enn fra nav sine sider, for det fikk jeg ikke til. Så har tenkt å ringe for å forsikre meg om at søknaden er kommet frem. Å så er jeg veldig intressert i jobben. Men er det mas? Jeg har ringt noen ganger, men har ikke fått tak i den personen jeg skal snakke med. Å jeg mister mer å mer mot for hver gang. Så nå vet jeg ikke om jeg tørr å ringe igjen. De som tar tlf. sier jo at jeg bare kan ringe igjen etter så å så lang tid. Men jeg treffer jo aldri personen fordet, eller foreløpig.. Har egentlig aldri ringt til en arbeidsplass jeg har søkt, for jeg tenker mas med en gang, men vet jo at de gjerne vil at folk skal være intresserte.. Å denne jobben vil jeg vikelig ha..
Mammapudding Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Nei det er ikke mas, du har jo uansett ikke fått snakket med den du skal snakke med. Syns absolutt du skal ringe igjen, du viser interesse:) Lykke til, håper du får jobben:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå