~sjiraff~ Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Men første snuppa så kan jeg ikke huske at jeg hadde spesielt med plager på slutten.. Nå har jeg masse vondt i bekkenet, blir sofasittende av en gåtur til bhg. Har stikkinger og ilinger i mage, livmor og livmorhals. Ilinger i beina og bare så vondter her og der... Dette hadde jeg ikke med snuppa, da var formen helt super frem til fødsel..!
tudeluuu Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 signerer denne.. har trodd at fødselen skulle starte når som helst nå i over 3 uker, utifra mitt forrige svangerskap å bedømme når det gjelder vondter osv.. men jammen har jeg ikke greid å gå helt fram til termin (som er i morgen), og det har fortsatt ikke blitt noe mer action! Stemmer det at man kan ha ganske stor åpning før det virkelig starter når man er flergangsfødende?? Synes det er litt skummelt å tenke på. Er jo ikke sikkert at man rekker fram til sykehuset i tide da.. :S
~sjiraff~ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Samme her, har trodd hver dag i flere uker at NÅ sjer det noe... Men det gjør jo ikke det.. Står på stedet hvil..! Aner ikke dette med åpning, men det er vel vanlig at fødselen går litt fortere gang nr to.. Håper jo forøvrig på det for forrige gang tok det 30 timer fra start til slutt :o/
Phantom´ Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Blir bare værre for hvert barn her. Venter nr 3 nå. Men det kan vel og ha en sammenheng med at jeg blir eldre for hvert svangerskap... ? Men det er i alle fall sikkert at dette blir siste runde for meg. Har slitt med plager hele dette svangerskapet, men hva gjør man ikke... premien er nær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå