juniorsen Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Fikk den igår, og prøvekjørte den selvfølgelig. Ikke lenge heller da jeg er noget ute av trening og den falt ned hele tiden. Men fy søren så støl jeg er idag :-D Herlig støl!!!
ifie Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Oi! Imponerende! Jeg tenkte faktisk på rockering i dag, jeg! Har begynt å få litt fleskemage som jeg absolutt ikke vil ha der! Er det vanlig lekebutikk-ring du har? Forsvinner forresten magen av sånn trening?
Julie- Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Hihi jeg og har fått min:P Har du også den fra www.rockeringer.no ? Jeg har greid å få meg et blåmerke :S , sto i et kvarter i strekk og det var tydligvis nok så tung som den er;P Får håpe det betyr at den virker;P
juniorsen Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Kjøpte herfra: http://www.sports-hoop.com/ Kom på 340,- betalte ikke toll da det er frakten som er dyr... Noe dyrt ja, men har hatt flere sånne lekebutikkringer, og de er for lette (har ikke prøvd vanlige med vann i) Denne er polstret med "vekter" inni!
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 var det ikke en amerikansk side med rimelige ringer?
juniorsen Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 Ja, det sto at man skulle ta det pent for man kunne lett få blåmerker, hehe...
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Takk. Var den jeg leita etter:) Skal bestille til min søster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå