Gå til innhold

Skryte litt av klassekameratene til mannen min-link :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

okey...først må jeg vel innrømme at jeg av og til har en tendens til å si litt for mye..bli litt tøff i talemåten kanskje? men pleier da å si ting på en måte slik at de som blir tilsnakket forstår at det er en spøk...hehe..

dette har kanskje ført til at noen kan ha oppfattet med som en "sjefet" kone.. *titte i taket* kan kanskje ved et eller to tilfeller i høst ha sagt ting som f.eks at "nei,jeg er på ingen som helst måte redd for at mannen min skal finne på noe dumt ute på byen..akkurat det vet han at han ikke burde prøve seg på..og regner med at de fleste vet at han er min.,.og hvis det er noen som ikke vet det så skal de bare prøve seg så finner de nok raskt ut av det..." eller noe liknende som så hvis jeg har fått spørsmål om hvorfor jeg påstår at jeg ikke er sjalu av meg.. :) hehe...ja,er vel kanskje bittelitt sjalu av og til,men heldigvis ikke noe som noen vet..hehe..dvs..mannen min vet det..men kun fordi at han ser hvor såret jeg blir og hvor lei meg jeg blir hvis jeg blir usikker..liker ikke den følelsen i det hele tatt..

men uansett..

nå har det seg slik skjønner dere at til helgen skal det være en horefest på studentersamfunnet..er vel en hore og hallik-fest eller noe slikt...

selvfølgelig er det det store samtaleemnet på skolen der store deler er singel og..ja..studenter...

derimot har nå klassen til min kjære mann funnet ut at på vorspielet de skal ha før denne kvelden så er da ikke min mann eller noen av de andre som er opptatt invitert..

mannen min fikk pent beskjed om at han fikk ikke lov til å dra...hehe...

dette syntes jeg er noe av det mest fornuftige jeg noen sinne har hørt komme fra noen av dem i klassen hans..

selvfølgelig har jeg, som min plikt er, informert at selvfølgelig må han bare dra på festen om han ønsker det... men han har fått det for seg at det er en stor risiko for at han blir nødt til å sove i garasjen når han kommer hjem om han drar... hehe....

*flinke mannnen min*

hehe...

det er altså så herlig når de endelig har forstått noe!! er like imponert som det jeg var når guttungen kom å sa første gang at han skulle løpe på do og tisse for så å vaske hendene med såpe...

er ikke livet herlig????

selvfølgelig ville jeg ikke tvunget han til å sove i garasjen..vi har jo en kjeller full av mus så han hadde fått lov til å sove der..skal jo ikke kaste han ut heller...

men han vet nok det at jeg er litt lettere lei av berusede folk..en ting når man sitter og koser seg med venner og slikt,men når det absolutt skal være til den grad at man knapt klarer å stå så er det ikke særlig morsomt..og vi har tross alt barn,og er for gamle til det....

er så godt at de i klassen hans også har innsett det nå!!!!!

Livet er rett og slett herlig.... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahahah genialt ... som du skulle snakka for meg :P hehehhe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...