Gå til innhold

Andre i uke 15

jente 08 <lyst på nr 2 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

vel jeg har nå 15 + 3 uker på vei. hvordan føler dere folkens? hvordan er energien og sånt? er dere dårlige eller friske?

vel jeg føler at jeg har veldig lite energi nå fortida......er så trøtt hele tiden. prøver å gå små turer. men blir fort sliten da.

eller så er jeg mindre kvalm nå. ellers så har jeg vært innimari dårlig helt siden juleferien startet. skikkelig kvalm og mye oppkast.

heldigvis har det gitt seg nå. blitt noe bedre nåå......

hvordan har dere det? har noen av dere begynt å kjenne babyen? jeg har ikke kjent noe enda. kanskje det er tidlig enda.

håper det er flere som vil dele erfaringer.

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 15+3 idag=)

Mye mindre kvalm nå enn jeg var, men spyr enkelte dager i hytt og pine allikevel..Magen er blitt ganske synlig=) Har ikke kjent noe til babyen nei, men det kommer nok om noen uker. Ligamentsmertene kommer heller ikke like hyppig som de har gjort..

Er også ganske trøtt og sliten, og stortrives med å gå rundt hjemme og gjøre minst mulig! hehe..Lite med energi her i gården ja! På mandag skal jeg til jordmor for første gang, og håper å få høre hjertelyden til nurket=)

Ellers får vi vel glede oss til søndag og 16 uker=)=)=)=)

Skrevet

Er 16 + 0 idag.

Formen er bra, kjenner så vidt på kroppen at jeg er gravid. Men sånn var det med førstemann også, så jeg er heldig så sett.

Tror jeg kanskje kjente første spark idag :o)

Skrevet

er 15+5 i dag og formen er stort sett bra. sliter med kraftig hodepine innimellom men ellers i fin form:) skal i ultralyd neste uke, gleder meg:)

Skrevet

Jeg er 15+4 i dag! Formen er bra. Har ikke vært kvalm i det hele tatt. Har hatt og har fremdeles noe ligamentsmerter, mest om natten! Er nå ikke så trøtt lenger som jeg var for en stund siden, men merker at jeg sover dårligere om natten. Merker at magen har poppet ut de siste par ukene! Har ikke merket liv ennå. Skal på ordinær ultralyd 20.02.

Skrevet

heisann:) jeg er 15 uker i morra. har termin 4. august.Fant ut at jeg var gravid når jeg var i uke 5,og har vært kvalm nesten hele tiden,men er nesten ferdig nå tror jeg.

er veldig sliten om kvelden men det hører med.< er 2 gangs fødene har en gutt på 2 1/2 fra før.

noen fra telemark her? eller rundt porsgrunn?

Skrevet

velkommen skal dere være folkens. så bra at vi er flere nå. det er artig å snakke om hvordan alle har det i disse ukene som kommer. jeg er også veldig trøtt om kveldene. men men sånn er det bare.

vel jeg skal til min første kontroll hos jordmor i uke 17 tror jeg. så jeg gleder meg. håper jeg kan høre noe lyd fra babyen den dagen. :)

jeg har ik fått så mye mage enda, men litt gran bare. håper dere får en fin dag idag da.

er det noe dere får spes lyst på nå fortida. jeg er skikkelig dilla etter egg hehe. det synes jeg er kjempe godt.

klem

Skrevet

Hei.

Jeg er 15 uker på søndag. Har følt meg mye bedre i det siste. Har vel egentlig ikke vært så ille kvalm, men veldig trøtt. Har klart å være i jobb, men stort sett ikke mye mer enn det. Gleder meg til helgen hvor jeg endelig skal være litt sosial igjen. Middag med venninner blir stas.

Har en enorm appetitt og tror nok jeg har lagt på meg litt. Har fått dilla på reker og rosa grapefruktjuice fra Meierienes juice. Har begynt å få litt mage, men ikke kjent liv ennå. Gleder meg til UL 3.mars.

Skrevet

#AUG# jeg er også 15 på søndag og jeg skal på ul den 4 mars!! ganske likt da. jeg har vært møkk heldig for jeg har ikke vært dårlig i det hele tatt så jeg nyter hver dag så godt jeg kan, men trøtt er jeg!! hele tiden og føler at jeg ikke har noe særlig med energi ja! helt tom liksom. men dette er kjempe spennende. Håper veldig på å få vite kjønn den 4. mars, sambo er helt klar for det i hvertfall

Skrevet

Jeg er 15+4 i dag.

Jeg er enda syk. Har hatt noen fine dager og trodd at jeg var på bedringens vei, men siste uka har jeg spydd døgnet rundt igjen og måtte innom sykehuset for intravnøs en gan til. Begynner og bli en vane;)Fikk beskjed om at snart ble det sonde igjen, om jeg ikke ble bedre..frister lite må jeg si. Men jeg er ved godt mot, er på langt nær så dårlig som jeg var under 1. trimester.

Magen har de siste to ukene begynt å vokse, men jeg kjenner ikke babyen enda. Var på UL på onsdag i forbindelse med en blødning, og da fikk jeg sett den lille. H*n var blitt stor siden sist(UL i uke 10 også, i forbindelse med sykehusinleggelse), bevegde seg mye, boksa ut i lufta og klappa i hendene. En skikkelig danseløve! Alt var vel og ungen er frisk! Veldig godt å vite!

Skrevet

hehe. velkommen til dere nye.

Sara og blomsterbarnet: så synd at du har vært så dårlig. håper virkelig at dette gir seg snart. jeg har vært dårlig helt til nå, men er bedre nå. men har ik vært innlagt på sykehuset.

aug og en liten spire: vel jeg har også ultralyd den 4 mars. håper virkelig at jeg kan få vite kjønnet da. føler at det vil da blir lettere å forholde seg til babyen. det er vel ikke noen regler på at man ikke kan få vite kjønnet?????????håper ikke det ass............ellers skal jeg ta det privat også :)

hvor r dere skal føde folkens? jeg skal på Ahus.

klem

Skrevet

er vel ikke regler for det nei men jeg trur man selv må si i fra at man gjerne vil vite det, er visst ikke alle som spør om det hører jeg. da får vi håpe at vi får vite det 3. og 4 da jenter, det er jo ikke lenge igjen!! blir veldig bra syns vi å hå et kjønn å forholde oss til. vi har alt kjøpt stellekommode vi da, og tipper det blir en tur ut å kjøpe noe klær når vi vet hva det blir. skal forresten mest sannsynlig føde i drammen, mulig riksen

Skrevet

det er bra at det ikke finnes noe regler for det da.

hva skal dere i helgen da jenter? jeg driver og skriver min hovedoppgave i sykepleien nåfortida, skal levere den 20 febr. så er stresset med å gjøre den ferdig nå. i helgen skal jeg sikkert jobbe videre med den, og kanskje litt ut i byen, vi får se.

dere får ha en god helg da.

klem og kos:)

Skrevet

Jeg skal også på ordinær ultralyd 20. februar på UNN Narvik og på ordinær ultralyd UNN Tromsø 3. mars! For vår del blir det fødsel enten på UNN Narvik eller UNN Tromsø, mest sansynlig UNN Tromsø! Ble allerede i uke 9 satt opp på ordinær ultralyd 20. februar på UNN Narvik. Fostediagnostikk ble tatt på UNN Tromsø, og det er snakk om evt. videre oppfølging der. Dermed fikk jeg innkalling til ordinær ultralyd der! Har ikke avbestilt den ordinære timen 20. februar. Blir litt spennende å se om de kommer fram til samme termin! Første ultralyd blir 17+4 og den andre 19+2! Vil jo på to sjanser til å se kjønn:-)

Skrevet

hallo folkens. åssen er formen?har dere hatt en fin helg?

jeg har hatt en helg med dårlig søvn. har ikke fått sove så godt om nettene, skjønner ik hvorfor .........det er vel bare sånn det er kanskje. også har jeg vært veldig plaget av sånn syre igjen ååå det er ekkelt ass. kastet opp tidlig idag også. føler meg så rar idag. håper at blir bedre nå.

hva md dere da?

Skrevet

hei. jeg er i uke 15+4.jeg har vært i passe form små kvalm men gått greit.... men har slitt med masse forkjølese og dritt og holder på ennå det tar piffen fra meg... jobber fult men det er alt... skal på ultralyd 4 mars jeg også skal føde i Drammen....

Skrevet

Så du er i fra drammen? kanskje vi sees 4 mars, hehe skal du ha ul på sykehuset eller? det skal jeg.

Fortsatt er formen utrolig bra altså, eneste er dette med energi da, sprudler ikke akkurat med det om dagen, fått en bitte liten kul på magen de siste dagene også. artig å holde litt kontakt i denne tråden å høre hvordan det går med dere!!

er det første deres forresten? første vår da, spennende

Skrevet

Hei!

Pawri: Så kjedelig at du ikke får sove skikkelig. Da blir man aldri helt i form. Jeg slet med det forrige svangerskap, men denne gangen er det heller motsatt. Må legge meg ca. to timer før jeg pleier for å orke en dag på jobb. Er generelt i veldig fin form om dagen. Bortsatt fra at jeg har mye hodepine. Ikke i dag vel og merke. Hurra!

I dag er første dagen jeg la merke til at jeg hadde gravidmage i profil. Det var stas! Ellers er det nedtelling til UL.

Skrevet

Hei! Jeg er også akkurat på min 15 uke. Har til nå ikke vært noe dårlig, annet enn litt trøtt og sår i ryggen. Har heldivis klart å jobbe fullt og det håper jeg at jeg kan fortsette med. Er første gangen jeg er gravid så er veldig spent. Gleder meg stort til ultralyd og se babyen igjen. (var på ultralyd i uke 12) Var en ubeskrivelig følelse å se ungen for første gang selv om det var tidlig. Var litt bekymret i begynnelsen av graviditeten, men begynner å hjelpe litt nå. Har enda ikke kjent babyen men det er vel kanskje litt tidlig..? Skal bli så hyggelig å kjenne ungen sparke for første gang.

Ser at det er flere som skal føde i Drammen her :) Jeg har termin 9 aug. ;)

Skrevet

Jeg har termin foreløpig 1 aug, får vel vite om det er rett på 18 ukers ul 4 mars tenker jeg, men på meg blir det uansett planlagt keisersnitt så regner med at dette blir et juli barn, jeg kjenner heller ikke noe liv enda, men ser en litne kul på magen som ikke har vært der før :-) spennende tid dette her., dere fra drammen, har dere vært på eller skal dere på noen treff ?

Skrevet

hei. ja jeg skal på drammen på ultra lyd 4 mars... når skal du dit??? har ikke vært på treff.... hvor i drammen er du fra? og hvor gammel...P+

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...