tryde Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 En av dere her inne kom med et godt forslag men husker ikke hva det var, det var noe med bruning, koking, noe grønsaker... og der stoppe hukommelsen min.. noen som kjenner seg igjenn? Eller har noen gode tips uten om kjøttkaker, tapasboller, Mitt Bidrag . 1 ta kjøttdeig(jeg bruker karbonade deig) hakk løk, sylteagurk, røbetter, et eller to egg, litt potetmel. Gjerne litt hvitløk og. form som et brød og stek det i ovnen. 2 lag kjøttboller av kjøttdeigen kryddre med hva du vil. brun de i pannen. ha hermetiske tomater, løk paprika og hva du måtte ønske i en ildfast form. stek i ca 20 min. server med pasta og salat.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 er det en kjøttdeig rett du er på jakt etter? I så fall kan du få min favorittgryte, som dessuten er mager, og sunn - og supergod Du trenger: *400 gr karbonadedeig *1 paprika *1 stor løk *200 gr champignon (hermetisk el fersk - i skiver) *1 boks hermetiske tomater *3 ss tomatpurè *4 dl kjøttbuljong Brun kjøttdeig. Fres løk i litt olje, ha så i champignon, og paprika. Bland dette sammen med kjøttdeigen, og tilsett de hermetiske tomatene, tomatpureèn, og buljongen. Smaksett med litt salt, og pepper. Serveres med kokt pasta, og litt godt brød )
tryde Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2008 fin oppskrift, men det var ikke den jeg var ute etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå