78mod Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg tenkte bestille en mei tai, og så lurer jeg bare på om noen har bestilt fra www.meitaibaby.com. Er disse bra? Og er det noen som har babyhawk-meitaien som man kan bestille fra lotusbarn.no. Noen som kan anbefale disse? Er jo så vanskelig å se et produkt kun på bilde.
Yo&La+spire Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Eg har ikke prøvd de fra meitaibaby.com, men de var veldig fine da:) De mei taiene eg har, har eg sydd selv, og synes de er veldig fine å bære i....men da har eg jo fått de sånn som seg ville da:) Ellers så har eg bare prøvd babyhak, og den synes eg ble litt stiv.... Visst du går inn på tettinntil.no, og videre til omtaler, så finner du omtaler av både norskproduserte og utenlandske mei taier. På kjøp og salg siden kan du finne noe litt billigere brukt. Ellers anbefaler eg å ta en tur på bæretreff. Da kan du prøve litt før du kjøper:) (evt visst du bor i bergen, ta deg en tur på bæredemostrasjonen til lotusbarn!)
78mod Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 jeg også synes at den babyhawk ser litt stiv ut på bildet. Og jeg ønsker en sele som er mykere enn sånne vanlige bæreseler. Jeg kjenner en som kunne sy til meg. Men syntes det så så bra ut å ha sånn hodestøtte som det var på de på nettet. takk for tips uansett
Yo&La+spire Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Det er ikke så vanskelig å så hode støtte da....noen lag med platevatt øverst i mei taien gir fin støtte til beibien sitt hode, og så går dt ann å sy på en sove hette (den kan festes med knapper f eks) som du kan trekke over beibiens hode for ekstra støtte når h*n sover). Det fines syinstruksjoner med sove hette inne på tettinntil også, visst du ikke forstod hva eg mente:) Eg har sydd tre stykker og det er ikke vanskelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå