Gå til innhold

Jeg blir sprø!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, er det noen som har noe tips til meg? Gutten min på 17 måneder har en ekstreeeemt dårlig dag, han har skreket og sutret siden halv åtte i dag.. JEg har prøvd å ta han med meg på alt mulig her hjemme, vært ute med akebrettet, badet med han, alt liksom.. Han bare gråter, begynte med at han fikk øye på en godteskål vi hadde glemt å legge vekk, men han står fortsatt og banker på skapdøra fem timer etterpå liksom! HErreguuud, han pleier å sovne halv tolv og sove i to timer, han nektet i dag, men han har akkurat sloknet nå..

Han har nok vondt i tennene, for når han fikk dentinox nå, sovnet han etter fem minutter.. Skjønte bare ikke at det var tennene tidligere.. Noen som har noen tips, hvis han skulle våkne opp like "monster"?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på;)

Skrevet

Dersom han har så vodt pga tenner at han bare hyler ville jeg ikke nølt med å gi han paracet.

Hvis dentinox fungerer, er det bare til å smøre på med jevne mellomrom.

Skrevet

Vet noen forresten hvor mye dentonox de kan få? Er litt redd for å gi han for mye og slikt, litt pinglete der.. Er bare glad jeg endelig fant ut hva det var, herreguuuud jeg holdte på å bli sprø;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...