Gå til innhold

Når begynnne med barnepass på treningstudiet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst å komme meg ut litt og trene på formiddagen..gutten er 4 mnd nå. er det greit å levere han på barnepass på tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er også 4 mnd, og jeg skal prøve i neste uke. De tar jo imot fra de er 3 mnd der jeg trener... Får håpe det fungerer!

Skrevet

Hm, ville ikke brukt det før ungen var minst 10-11 mnd jeg...

Skrevet

På mitt treningstudio er det grense på 6uker.. Jeg begynte ikke før 4mnd, da jeg synes han var for liten.. Nå angrer jeg for å ikke ha begynt tidligere.. Det går kjempe bra!

De små der hvor jeg er, på 6-8 uker, sover jo bare i vogna si imens barnepasseren titter på de innimellom.. =)

Skrevet

Der jeg trener tar de i mot så tidlig som 6 uker...

Skrevet

De har også barnepass ved mitt treningssenter fra 6 uker også, vi startet vel etter 7 uker, og det har gått kjempefint hele tiden! De som jobber der er kjempeflinke, og hyggelige, og dersom de ikke skulle klare eventuelle gråteanfall fra lille er jo verken jeg eller pappan så veldig langt unna. Nå er mini 5.5 mnd, og vi ser han storkoser seg når han er på barnepassen sammen med de andre barna der.

Skrevet

Så helige dere er ! ;-) Jeg trener på sats, og der er det ikke barnepass før de har blitt 6 mndr.....Jeg sa da at jeg måtte fryse medlemsskapet mitt fram til han var 6 mndr, og da sa de:"Du kan jo bare sette han uti gangen!" Eh...nei, tror ikke et, gitt.....Så da er det bare å gå turer og trimme litt hjemme til nurket blir litt eldre ;-)

Skrevet

Er barnepass fra 6 uker der jeg skal trene. Tenkte jeg bare skulle være der et par gansger selv først, men hun sover jo to timer midt på dagen, det må da passe perfekt :-)

Skrevet

Vi starta når vesla var 6 uker. Det gikk veldig bra og nå er jeg glad for at vi starta så tidlig. Hun kjenner både lokalene og de som jobber der godt, så det er aldri noen problemer med at hun ikke vil være der eller skriker når jeg går. Hun er nesten 10 måneder nå. Dessuten elsker hun å se på alle de andre babyene og lekene som er der.

Tror det er forskjellige regler på sats. Her er grensa på 6 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...