♥Cherrypie♥ Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 er jo enda over en uke til jeg venter mensen, er det normalt å ha vondt i den ene eggstokken etter man har hatt el? kan ikke huske hatt det før! har stukket litt men nå er det mens smerter i en eggstokk! hmm flere med dette?
2prinsesserogbim Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 det kan være en cyste... mange får ofte det i samband me el og de er helt ufarlige... jeg har 3 cykluser på rad fått cyste... det gjør sinnsykt vondt til tider, men noen ganger kjenner jeg det ikke i det hele tatt... jeg har også hatt ustabilde sykluser siden september (lange sykluser), så jeg har bare hatt 3 da jeg egentli skulle hatt den 5 nå... det er sååå frustrerende...
LabbogLine Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 alexandra_06+en til: må man fjerne disse cystene eller forsvinner de av seg selv? jeg også har ustabile sykluser, varierer fra 24 til 32 dager.. veldig slitsomt å ikke vite når man har eggløsning fra mnd til mnd...
Katsi Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Har også hatt det, var sinnsykt vondt. Viste seg å være en 4 cm cyste. Den hadde begynt å lekke og det var visst bra, for da vil den forsvinne av seg selv. Skal på kontroll om 1,5 måned for å sjekke at den er borte, hvis ikke må de fjerne den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå