Gå til innhold

Permisjonspenger........Noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan regner de hva man har krav på.

Jeg har provisjonslønn, så utbetalinga mi blir noe forskjellig fra mnd. til mnd. Blir det regnet snitt, eller tar de av de beste mnd. ?

Ser de bare på de 6 siste mnd, eller gjennomsnitt på hele året?

 

Masse spørsmål, håper noen tar seg tid til å svare.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TROR de tar utgangspunkt i de beste 6 av de siste 10 mnd.

 

Sjekk folketrygdloven, tror det står greit forklart der hvordan det skal regnes ut.

Skrevet

De ser på de tre siste mnd. Kjenner mange som jobber myyye overtid for å få mer perm.penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...