★☆2prinser★★ Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hvordan regner de hva man har krav på. Jeg har provisjonslønn, så utbetalinga mi blir noe forskjellig fra mnd. til mnd. Blir det regnet snitt, eller tar de av de beste mnd. ? Ser de bare på de 6 siste mnd, eller gjennomsnitt på hele året? Masse spørsmål, håper noen tar seg tid til å svare.......
~sjiraff~ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 TROR de tar utgangspunkt i de beste 6 av de siste 10 mnd. Sjekk folketrygdloven, tror det står greit forklart der hvordan det skal regnes ut.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 De ser på de tre siste mnd. Kjenner mange som jobber myyye overtid for å få mer perm.penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå