Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Bare lurte på hvordan du har fått ungene, i kas rekkefølge? Er det jenta som er eldst, også guttene? Har hørt nemlig at jo flere barn av samme kjønn, jo større sjangse er det for at det blir det samme igjen..!? En venninne av meg venter hennes 3 barn, hun har 2 jenter fra før.. Hun har skikkelig jente-følelse nå også.. Jente-22
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 heisann jeg fikk de fire gutta først, så kom jenta veldig rart og uvant,hehe.. men koselig selvfølgelig
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Oii, ja det var jo koselig! =) Er dem tette ungan dine? =) Har selv lyst på mange barn, og at dem skal være tette.. Har tenkt på mange fine navn allerede, hehe.. Er ikke det vanskelig å finne på navn til feks. 4 gutten? =) Eller blir dem kalt etter noen i familien? =) Har du planlagt flere? =) Det er jo sååå koselig med barn i huset. =) Jente 22
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 de er 10,7,3,20 mnd og 4 mnd ) den eldste er oppkalt etter faren sin,de andre bare passet sånn,hehe. syntes guttenavnene var lettere enn jenta da:) tror ikke det blir flere nei:) er alene med de,å har ingen mann i sikte,hehe.. veldig koselig med mange barn da,så stå på )
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Okeei Og jenta er oppkalt etter deg? =) Hvis jeg får jente noen gang så skal ho få navnet sitt etter meg! =) Men er ikke helt sikker på navn nr2, hvis det blir 2 navn da.. Har sett laaangt inni framtiden jeg, hihi Har du to navn på barna? =)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Må si du er tøff som klarer dette alene.. Barna er ikke hos faren i det hele tatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå