MartheMor+Lillegutt Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Vi skal snart på forsamtale i Haugesund. Har vært der et par ganger før, men er absolutt ikke kjent. Vi kommer til å ta bussen som stopper på rutebilstasjonen. Hvor langt er det derfra til sykehuset? Og til sentrum? Og sist: Er dette noe å grue seg for? Forsamtalen altså??Har gleda meg veldig de siste ukene, men nå begynner jeg å bli litt nervøs...
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Busstasjonens adresse er Karmsundg. 215 Sykehusets adresser er Karmsundg. 120 Så om du søker på www.gulesider.no/kart og skriver inn disse adressene får du reiseruta til sykehuset. Det er ca. 1.4 km. På fertilitetsavdelingen skal dere gå inn i ingangen som er i Karmsundsgata, og gå i trapper til 3.etasje, så inngangen ligger omtrent der det står Wergelandsgate på kartet du får opp. Altså dere skal ikke inn i Litlasundgata, for da kommer dere til hovedinngangen. Det går ann gå hovedinngangen også, men da må dere traske rundt i ørska på sykehuset for å finne fram. Inngangen i Karmsundsgata er samme inngang som sykehushotellet, ingangen finner dere rett nedenfor et busstopp/skur. Kjernen av sentrum ligger midt mellom busstasjoen og sykehuset, bare noen gater ned mot sjøen.
Blomsten har en sønn Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Hei Ser du har fått svar på det praktiske med tanke på buss og beliggenhet. Forsamtalen var i mine øyne ikke noe å grue seg for. Mannen min leverte en sædprøve. Vi var så inne til en samtale med legen, og han foretok etter det en rask GU. Deretter ble vi plassert sammen med 2 andre par, og en sykepleier forklarte hva som skulle skje videre, og visste hvordan en bruker de forskjellige medisinene. Det kunne virke som om mennene var de som var mest utilpasse. Litt som å komme ut av skapet som ufruktbar kanskje? Men jeg syntes det hele var helt ok. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå