Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Vi har forsøkt det meste, og dentinox etc fungerer overhodet ikke. MEN, så hadde vi oppskjært frukt her en dag, og lilleM ville så gjerne smake. Så jeg gav ham en bit Mango, denne var iskald, og du kan tro han koste seg med den.. I ettertid, når han klør som værst, har jeg gitt ham oppskjært frukt (melon, mango eller annen myk frukt) som er iskald (enten frossen og delvis opptint, eller latt den stå i kjøleskapet litt) og han gnager og koser seg med den. Samtidig som han får i seg nyttige næringsstoffer, så er den kalde frukten lindrende på de irriterte gommene.. Verd er forsøk! ;o)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Må jo også tilføye at det fungerer kjempefint på voksne også. Jeg brukte mye frossen frukt når jeg hadde betennelse rundt visdomstennene, og i forbindelse med at jeg trakk dem. Brukte isbiter og frossen frukt. (isbiter er jo ikke så lurt å gi til de små da..)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Vondt å trekke visdomstennene? Må det nå nemlig, og GRUER meg!!
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Ja, det er vel ikke vondt der og da. Du får jo bedøvelse, Men det er veldig ubehagelig de første dagene etterpå. jeg måtte sy og stingene klødde og det tok noen dager før såret grodde skikkelig. Men sørg for å få smertestillende, brukt frossenfrukt for å lindre, så får du i deg mat også. Og skyll munnen hver kveld med Corsodyl (tror det er det det heter) så slipper du infeksjon i såret også er det hele over etter 5-6 dager! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå