Gjest Rebel m/jente Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg holder på å få en visdomsjeksel og har i den anledning stjålet jentas dentinox for å smøre på. Men det står at man skal bruke max 5 ganger daglig. Gjelder det voksne også? virkningen forsvinner jo ganske fort... Noe annet som hjelper på tenner som er på vei?
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Frossen frukt! Kjempedeilig! Fungerer kjempebra på min lilleM og jeg må innrømme at det var veldig deilig når jeg hadde trukket visdomstann, for da trengte jeg litt lindring!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Seier og glede: er det vondt å trekke visdomstennene? jeg må nemlig det, fortenne er på vei bakover pga de hersens visdomstenna!!!!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Åh, det hørtes godt ut! Husker jeg fikk servert frossen mango av noen thailendere... nydelig!
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Ja, ikke sant. Godt, sunt og lindrende når man har sår hals og vondt i tenner!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Etterpå skal jeg kjøpe mango ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå