semma Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Like trøtt nå som de første 3 mnd. Kan sovne hvor som helst omtrent. Forsøker å sove litt på ettermiddagen før jeg henter unger i bhg. Men like trøtt. Er det normalt, eller kan jeg f.eks ha jernmangel. Er også mye svimmel om jeg står mye og har ofte fryktelig vondt i hodet (migrene smerte på den ene siden). Skal til legen på fredag, og skal nevne det da.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jeg sover noe helt enormt om dagen! Sover mange timer på dagen i tillegg til hele natten. Føler jeg er inne i en dvale modus... Sykemeldt 100% pga bekkenløsning (sover nok dårligere pga av det, vanskelig med komfortable stillinger, men tar det igjen i mengde!!!) Men ikke plaget med hodepine heldigvis. Er vel greit å sjekke det opp. Mange som sliter med jernmangel.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 er også enormt trøtt for tiden....sover gjerne en liten lur på formiddagen & en liten på ettermiddagen....så legger jeg med rundt 23.30 om kvelden,& er da stuptrøtt )....det er vel det at vi skal lade opp batteriene våre til bebisene våre kommer tenker jeg....men,syns faktisk det er litt slitsomt & være så trøtt...får liksom ikke gjort noe av det jeg skulle ha gjort her hjemme ))....
sebastian + en til Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg og er bare såååå trøtt. Er i uke 36 nå, sover veldig dårlig om nettene. Må tisse konstant, og vonde stillinger etc. Kan være lys våken når kl.05.00, for så og sovne igjen i 8 tiden. Går rundt og gjesper hele dagen. Føler jeg ikke får gjort noe fornuftig i huset...vaske klær, gulv, bad etc....men jeg måå ta et tak nå! Men vi har vel lov til å være litt late nå eller?? Gleder meg i allefall til og få lille gutt ut, bli litt mer bevegelig i kroppen og gå lange turer. Skal bli deilig
Plopp Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Jag med!!! Är i v 37. Blev sjukskriven på måndag och har sen dess bara sovit... Tänker att om födslen skulle sätta igång nu hade jag ALDRIG orkat... :-/ Är så trött att jag funderar på om jag är sjuk kanske... Zzzzzzzz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå