Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Like trøtt nå som de første 3 mnd. Kan sovne hvor som helst omtrent. Forsøker å sove litt på ettermiddagen før jeg henter unger i bhg. Men like trøtt. Er det normalt, eller kan jeg f.eks ha jernmangel. Er også mye svimmel om jeg står mye og har ofte fryktelig vondt i hodet (migrene smerte på den ene siden). Skal til legen på fredag, og skal nevne det da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sover noe helt enormt om dagen! Sover mange timer på dagen i tillegg til hele natten. Føler jeg er inne i en dvale modus...

Sykemeldt 100% pga bekkenløsning (sover nok dårligere pga av det, vanskelig med komfortable stillinger, men tar det igjen i mengde!!!)

Men ikke plaget med hodepine heldigvis. Er vel greit å sjekke det opp. Mange som sliter med jernmangel.

Skrevet

er også enormt trøtt for tiden....sover gjerne en liten lur på formiddagen & en liten på ettermiddagen....så legger jeg med rundt 23.30 om kvelden,& er da stuptrøtt :o)....det er vel det at vi skal lade opp batteriene våre til bebisene våre kommer tenker jeg....men,syns faktisk det er litt slitsomt & være så trøtt...får liksom ikke gjort noe av det jeg skulle ha gjort her hjemme :o))....

Skrevet

Jeg og er bare såååå trøtt. Er i uke 36 nå, sover veldig dårlig om nettene. Må tisse konstant, og vonde stillinger etc. Kan være lys våken når kl.05.00, for så og sovne igjen i 8 tiden. Går rundt og gjesper hele dagen. Føler jeg ikke får gjort noe fornuftig i huset...vaske klær, gulv, bad etc....men jeg måå ta et tak nå!

Men vi har vel lov til å være litt late nå eller??:)

Gleder meg i allefall til og få lille gutt ut, bli litt mer bevegelig i kroppen og gå lange turer. Skal bli deilig

Skrevet

Jag med!!! Är i v 37. Blev sjukskriven på måndag och har sen dess bara sovit...

Tänker att om födslen skulle sätta igång nu hade jag ALDRIG orkat... :-/

Är så trött att jag funderar på om jag är sjuk kanske...

Zzzzzzzz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...