Gå til innhold

7,5 mnd og fortsatt ingen soverutiner....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig slitsomt til tider, legger han i 19 tiden etter og blitt busset i søvn, sover gjerne en til to timer da....så våkner han og vil ike sove videre!

Sitter med meg til jg skal legge meg, litt slitsomt, hadde vært kjekt og hatt timene på kvelden alene.....andre som har det slikt eller har hatt det slikt og kan komme med gode råd ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begyn med rutiner!

Det har du mye igjen for.

Her startet det veldig tidlig,Hun var vel 3 md)

Hun vet at det er natten når kveldsstellet og rutinene er unnagjort. Legges kl 18.30 og sovner etter få minutter. Deilig at mamma og pappa kan ha litt alene tid på kvelden.

Lykke til!

Skrevet

Ja, vil jo det....han har rutiner på mat å sånt....men prob er jo at han ik vil sovne for natta når han våkner etter 1-2 timer.....kan jo ik la han ligge å skrike seg ihel heller, må liksom ta han opp....

Skrevet

hadde samme problemet som deg.. til han var rundt 6-7 mnd.. da begynte jeg å lage søve rutiner for han.. men min ha aldri sovet i 19 tiden da.. å gjør d heller ikke enno..

men legger han sånn rundt 21.. begynte me kvelds rutinene først.. gjore alt stell å så ferdig så pupp og rett i seng.. satt der til han sovna.. la han ned om han røyste seg.. i begynnelsen tok d nesten 1 time før han sovnet.. så gikk d fortere og fortere.. no tar d bare noen min før han sovner.. men må enno være inne der..

samme begynte jeg me på formiddagen. da han var vant til d på kveld.. så no legger han seg til samme tid hver gang han skal sove.. sånn omentrent..

mine rutiner ble hanns oxo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...