Anne-B. Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg bare lurer på om det er en et medisinsk begrep, eller om det er noe som "vanlige folk" bare snakker om. Selv kunne jeg med fordel ha veid 20 kg mindre, men jeg trives slik som jeg er nå, og jeg har ingen problemer med å trene eller være i aktivitet.
Sivalur Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Trivselsvekt er den vekta du selv føler deg komfortabel og trives med. Så da har du funnet din.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Med trivselsvekt mener jeg der man selv trives. Alle rundt meg mener at jeg har idealvekten nå.. Men jeg trives best 6 kg mindre.. da synes de fleste jeg er alt for tynn.. =)
Anne-B. Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Da er det jo egentlig tullete å diskutere trivselsvekt på andres vegne, da.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 japp Folk mener at jeg ikke er feit, men jeg kunne med hell gått ned 20 kilo, (det er målet), og mye kan skjules bak klær, så de ser jo ikke alt. Jeg trives IKKE nå, jeg finner ingen klær, og jeg føler meg ikke vel sånn som ståa er nå.. Men om 10 kg begynner vi og snakke
Anne-B. Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har vært tyngre, og da trivdes jeg ikke, men det hadde ikke med selve vekta å gjøre, men fordi jeg var større.. Når folk snakker om vekt, så skjønner jeg ikke fokuseringen på tallet, liksom. Men det er antageligvis bare en annen måte å snakke om det på. Jeg har begynt å trene igjen, skal jo ikke legge skjul på at jeg håper på å bli litt mindre, men.. Samtidig, det er en fin bonus bare, på en måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå