Glad tobarnsmamma Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hei. Noen som har tips til butikker som har fine og billige mammaklær? Synes H&M har en del fint, men der handler liksom "alle" gravide, så det blir så mye likt. Ellers har jeg kjøpt noen bukser på Lindex, men føler ikke at de har det store utvalget. Jeg kan fortsatt gå i noen av mine vanlige bukser, men i det siste har magen begynt å vokse i rekordfart, så jeg bør snart ha klart noen skift i mammaklær tror jeg.. :-) Er veldig interessert i tips fra dere!!!
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har kjøpt en del på Mamashop.. De har det i bergen, litt uvisst om de har det andre plasser.. Men tror internettadr dems er www.mamashop.no eller noe i den duren...
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 rettelse... her er linken http://www.mammashop.net/
togutter-08og10 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Zara har også mye fint syns jeg. Ser at du ikke bor i Oslo, men det kan jo hende du skal hit en tur. Når det gjelder bukser så bruker jeg kun olabukser, har hørt at polarn og pyret har fine mammaolabukser. ellers er det jo veldig moderne med tunikaer og vide topper nå da som ikke trenger å være mammaklær. Vero Moda f. eks har mange fine syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Jeg handler på Svangerskapet og DenKuleMage. Her i Oslo det da:) Henholdsvis på Majorstua og på Grunerløkka. Kule bukser på begge stedene!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Bl.a. Exit har noe mammaklær fra mamalicious...
lilletrille*28juni* Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Tror jeg har hørt de har jeans på Polarn o pyret, eller hva det heter. Jeg bor i USA og har ikke det problemet heldigvis, men ide er jo å bestille på nettet herfra, de har kjempemye fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå