Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 I dag skal jeg på 3D UL med bestevenninna mi sååå skal jeg hjem å sove litt tror jeg.. fredagen så skal jeg til ett vennepar å spille brettspill Men hva gjøre i morgen,lørdag og søndag.. ? Mandagen drar jeg med flyet til gardermoen og på tirsdag lander vi i POLEN
Gjest Jawhol Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 SOVE og nyte stillheten, kos deg med go mat og snacks:)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg vet hva jeg hadde gjort.. Sove spise god mat (og nye at middagen faktisk er varm...) Boblebad Fotbad med påfølgende peeling og smøring Hårfjerning på diverse kroppsdeler som tar mer enn 5 min Shoppet litt klær til meg selv! Skulle ønske det var meg! Sukk..
M by M Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 jeg hadde gjort følgende: Brukt laaaang tid på badet Sove leeeeenge Spist akkurat det jeg vil Laget en filmkveld for meg selv med god mat og godis Inviter venninner på en jentekveld Dra på spontan lunsj/shopping/kafebesøk med venner
Knøttefrøken Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 jeg hadde dratt å trent i flere timer... ikke bare 1 time som jeg kun får tid til når jeg har barnevakt:-) også hadde jeg kost meg med en bedre middag og film med veninner... og sikkert knaska litt godis også:-9
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Hva du skal gjøre? KOSE DEG, stort!!!! Ha 5 fine dager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå