MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 39+1 - 38 cm, skal til legen på fredag, da er jeg 40+1.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Er 39+2 og har sf-mål (fra mandag) på 40. Har tidligere fått store barn, men lillegutten har enda ikke krabbet ned i bekkenet, så det er mulig at det er årsaken til høyt mål. )
UngVoksen-over termin Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Ser dere på riktig sted?? Streken slutter jo på 35 cm.... 40 er jo uke... Jeg er 39+3 - og mitt mål ligger på ca 36 cm i uke 40 - og jeg ligger litt over den røde streken... gutten min har heller ikke sunket så langt ned, ... men i tillegg har jeg sikkert litt "polstring" :-) ha ha ha.. Jordmor sier at gutten ikke er så kjempe stor - men rundt 3500 gr.
En, snart to :) Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Var på kontroll sist torsdag, var da 39+1 og SF- målet var 31 cm. Hodet var da synket dypt ned i bekkenet, men jordmor tror at jenta er lita også. Skal til ny kontroll i morgen, tror ikke det er så mye i forskjell. Har ikke lagt på meg så mye, mulig derfor.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Ser på rett sted ja. Legen måtte kontrollmåle. Ligger jo ganske høyt utenfor det grønne feltet, men som sagt, legen mente det var fordi lillegutt ikke er i nærheten av å ligge godt nede i bekkenet. Har vært nesten like høyt med de andre også. Store barn.....
Snart3små Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 var hos legen i går og sf målet var da på 37, er 39+0 i dag..
Emmilo Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er i uke 37 og mitt mål er 36, dvs på øvre kanten av "normalen". Det man må huske på er hvordan kroppen din er. Jeg har lang brystkasse og tett mellom brystkassen og høftekammen. Det gjør at magen vokser mer utover enn til siden. Har ikke gått opp mer enn 7-8 kg så det har ikke med vekten å gjøre.
nøffemamma Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Mitt sf mål var 36 hos jordmor idag,men hun måler alltid en til to cm over legen min.... er 39+1 idag.Hun sa at det blir ei stor jente,men jeg er kort i overkroppen, så synes ikke sf målet er sååå stort, siden ikke hodet er orntli festet enda!
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 I uke 38 var målet på 36 cm. Skal på ny kontroll på terminen på mandag.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 jeg ser også på riktig sted Ligger utenfor det grønne området, og snuppa har lagt seg godt nede i bekkenet... Kjempefestlig Var like høyt oppe med førstemann, og han var 4,5 kg og 54 cm. Har fått beskjed om at snuppa er nok ikke noe mindre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå