Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 ÅÅÅÅÅÅ blir snart galen, får ikke sove lenger.. Kan ligge til langt på natt å bare kikke i taket, lys våken!! Har aldri hatt noe problemer med søvnen før, men nå er den jammen kommet.. Kan gjerne sove et par timer om natta for så å våkne å ikke sove igjen. Er så redd for at babyen ikke får nok ro av mammaen sin.. Føler meg så urlig i kroppen og kjenner hjertet banke hadrere enn normalt.. Noen andre som har det på samme måte?? Er 16 uker...
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Ja, sliter litt med det samme... Men det er mest pga liggestillinger osv... Sliter med å finne en god stilling så jeg får sove.. Det er vanlig har jeg hørt at man kjenner pulsen sin mye bedre.. Jeg selv, kjente min hovedpuls i magen VELDIG godt.. Og gjør det fremdeles... Er 27 + 5 nå...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har aldri hatt så lett for å sovne siden jeg ble gravid, men jeg føler at jeg sover lett - drømmer mye og våkner lett. Så jeg tror ikke søvnkvaliteten er som den var.
sommerbarn_juli08 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg er 15+4 i dag og har akkurat samme problemet! Enten blir jeg liggende våken uten å få sove, eller så sovner jeg og våkner etter et par timer og er så mye våken i løpet av natten! Drømmer mye rart og våkner av det.... Ser på klokken mange ganger i løpet av natten og håper å få sove! Når så klokken ringer om morgenen er jeg kjempetrøtt!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 sove?? hmm aldri sett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå