Gå til innhold

Flere som sover dårlig?????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ blir snart galen, får ikke sove lenger.. Kan ligge til langt på natt å bare kikke i taket, lys våken!! Har aldri hatt noe problemer med søvnen før, men nå er den jammen kommet.. Kan gjerne sove et par timer om natta for så å våkne å ikke sove igjen. Er så redd for at babyen ikke får nok ro av mammaen sin.. Føler meg så urlig i kroppen og kjenner hjertet banke hadrere enn normalt.. Noen andre som har det på samme måte?? Er 16 uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sliter litt med det samme... Men det er mest pga liggestillinger osv... Sliter med å finne en god stilling så jeg får sove.. Det er vanlig har jeg hørt at man kjenner pulsen sin mye bedre.. Jeg selv, kjente min hovedpuls i magen VELDIG godt.. Og gjør det fremdeles... Er 27 + 5 nå...

Skrevet

Jeg har aldri hatt så lett for å sovne siden jeg ble gravid, men jeg føler at jeg sover lett - drømmer mye og våkner lett. Så jeg tror ikke søvnkvaliteten er som den var.

Skrevet

Jeg er 15+4 i dag og har akkurat samme problemet! Enten blir jeg liggende våken uten å få sove, eller så sovner jeg og våkner etter et par timer og er så mye våken i løpet av natten! Drømmer mye rart og våkner av det.... Ser på klokken mange ganger i løpet av natten og håper å få sove! Når så klokken ringer om morgenen er jeg kjempetrøtt!

Skrevet

sove?? hmm aldri sett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...