Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Ser det er en del innlegg om svigerforeldre og at andre gir babyen mat vi foreldre ikke vil de skal ha i seg. Jeg har ikke opplevd akkurat det enda, men da min mor og tante passet sønnen min på 7 mnd, bestemte de, uten å høre med meg, at siden han var litt vanskelig å legge i egen seng skulle han få ligge alene og gråte i 5 minutter før de skulle gå inn til han!!! Det er ok at folk bruker den metoden på sine barn, men jeg blir så provosert når min familie tar sånne beslutninger uten å spørre meg først. Vil ikke at han skal føle seg uttrygg - ihvertfall ikke når han sover borte og har barnepass.... Uff....
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Igår fikk datteren min en sjokoladekakebit av sin oldemor, da hevet jeg stemmen og ble forbannet. Man må bare tåle å ta en konflikt til barnets beste!!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Blir litt provosert der, kanskje bedre du har ungen hjemme da? Enig at det er du som bestemmer over din unge men 5min gråt...
~Aurora~ Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Min far forsøkte å gi litt vaniljeis (!) til snupp da hun var rundt 5 mnd. For det første skjønner jeg ikke hvorfor folk gjør sånn bare fordi de synes det er så "gøy å se ansiktsuttrykket til babyen" når h*n får smake. For det andre er det som HI sier; det er foreldrene som tar beslutninger for sine egne barn!
Knøttefrøken Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 En veninne av meg ga sin 5 mnd gamle baby is hver dag hun... for babyen syntes jo det var så godt med desstert... HALLO!!!!! tjukk i hue spør du meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå