moder3 Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 går med samme par sokker to dager på rad? drikker av samme glass to måltider? bruker smørkniven i annet pålegg etter det har vært smør på den? vasker hele huset mer enn en gang i uka? prioriterer alenetid framfor å være mest mulig med barna (i fht tidlig henting i barnehage o.l)?
mayaya Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Nei Ja Ja Nei Har ikke bhgplass, så lite aktuelt.
Groosalugg Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 går med samme par sokker to dager på rad? NEI drikker av samme glass to måltider? NEI bruker smørkniven i annet pålegg etter det har vært smør på den? JA vasker hele huset mer enn en gang i uka? NEI prioriterer alenetid framfor å være mest mulig med barna (i fht tidlig henting i barnehage o.l)? NEI
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Hvorfor lurer du på dette? 1. Nei 2. Ja 3. Ja 4. Nei 5. Nei
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Ikke samme sokker to dager på rad Samme glass skjer ofte ja Samme smørkniv hender ja vasker huset annenhver dag hender også jeg levere i barnehage tross fridag ja.. Som i dag.., men henter tidligere.. =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Nei Ja Ja Nei (med mindre du ser bort fra støvtørk og ymse annet) Nei
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Nei Ja Ja Overhode ikke, aldri skjedd, heller for sjeldent enn for ofte Ja
Anne-B. Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Nja. Ja. Prøver å holde meg til ett glass hele dagen, skyller det. Ja. Tørker av den først. Nei. Nja.
Pappas fultreffer :) Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 går med samme par sokker to dager på rad? Nei drikker av samme glass to måltider? Ja bruker smørkniven i annet pålegg etter det har vært smør på den? Ja vasker hele huset mer enn en gang i uka? En sjelden gang prioriterer alenetid framfor å være mest mulig med barna (i fht tidlig henting i barnehage o.l)? Ja, innimellom, spesielt om det er noe jeg skulle ha gjort. Av og til bare for å få tid til å samle meg litt også, man trenger det innimellom
woo-woo Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 Da må jeg ha tatt nye sokker på kvelden i såfall for de andre var bløte eller noe, og ta de samme morgenen etter. det hender jeg drikker av samme glass det hender også jeg bruker samme smørekniv vakser etter behov, ofte mer en en gang i uka, men så takler jeg ikke sjitt i huse hell da for liten til å gå i bhg.Det hender jeg bare er nødt til å være alene, men prøver å få det til når lillegutt er med pappaen sin. Trenger litt tid alene bare de to og
Kaffemocca Skrevet 6. februar 2008 #15 Skrevet 6. februar 2008 går med samme par sokker to dager på rad?Nei drikker av samme glass to måltider?Ja bruker smørkniven i annet pålegg etter det har vært smør på den?Ja vasker hele huset mer enn en gang i uka?Ja prioriterer alenetid framfor å være mest mulig med barna (i fht tidlig henting i barnehage o.l)?Ja
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #16 Skrevet 6. februar 2008 Ja Ja, om det er vannglasset mitt Nei Nei Ja, skal på shopping i dag.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. februar 2008 #17 Skrevet 6. februar 2008 Nei går aldri med sokkene mer enn 1 dag Ja jeg har ofte brus glasset mitt 2 dager, og kan bruke det til middag og vann, men setter det i oppvaskmaskinen viss jeg har hatt juice, melk ol. Ja jeg bruker samme kniven en hel dag i alt slags pålegg, men spyler eller tørker den for hver gang Nei jeg vasker aldri hele huset mer enn 1 gang i uka, og ikke alltid det blir gjort akkurat 1 gang i uka heller. Men er en reser på bad, kjøkken og med støvsugern. Ja jeg prioriterer rett som det er litt alenetid, men minsten er der alltid, fremfor å hente storesøster i bhg. Kommer også til å prioritere alenetid når småen begynner i bhg. Andre muligheter mottas også med stor takknemlighet. Heller masse kvalitetstid med barna enn alltid bare tid med barna =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå