grolla Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Husker faktisk ikke.... Er det greit med vanlige bind, nattbind eller liknende. Eller blør man så rikelig at man må ha slike inkontinensbleier? Vet det er forskjellig men erfaringer? Planlegger å reise hjem dag 2 eller 3.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 jeg skal kjøpe en pakke med nattbind, de tykkeste jeg finner... Og gjerne et par pakker i andre str også. Etter første fødsel brukte jeg nattbind noen dager, før jeg gikk over til "vanlig" str.
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 På sykehuset må du bruke store bleier,da en blør mye... Har ellers kjøpt nattbind som jeg skal bruke når jeg reiser fra sykehuset etter en 4-5 dager...
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Bruker sykehuset sine store de første dagene, når det avtar synes jeg å huske at det holdt med nattbind... Blir jo raskt mindre, da.
Phantom´ Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Brukte nok "bleier" bare den første dagen jeg, så var det over på libresse goodnight. Ikke akkurat små de heller da... men mye mer komfort enn de på sykehuset.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 hhmmm... dette må jeg skrive ned.... har ikje vert i mitt hode ang bind...
maria isabell Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 tena lady eller bleier...de første dagene kommer det myyye...ikke kult å traske rundt i bleier,men ikke gøy å ha oversvømmelse da:) dessuten er det godt å ha stoooort bind..det er vont å sitte,støtter loksm litt...
Panda'n Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 På sykehuset får man store bleier, og det trenger man... Men husker at jeg begynte med Libresse goodnight de siste dagene på sykehuset og brukte dem i noen dager. De er ganske tykke og myke. Always sine nattbind har en mer hard overflate så de er ikke så behagelige.
Mooncake Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Jeg brukte Tena Lady de første ukene sist (blødde i 6 uker) og jeg syntes de fungerte kjempebra. Skal stasje litt av de før termin. De er også kjekke å ha dersom vannet går.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 hæææ?? Bleier??? er dere seriøse.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå