mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Ble det ikke 6 uker etter 1/7-07 ?? eller -06
mayaya Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Mor må ta 6 uker, far likeså. Resten er faktisk til fordeling. (Og 3 av ukene er mors før fødsel, da)
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Far har 6 uker, dersom mor har hatt en 100% stilling før hun gikk ut i permisjon
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2008 Takk for kjappe svar:)
mayaya Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Mor trenger ikke hatt 100%, men hun må ha opptjent rett til permisjon. Og skal far ha mer enn 6 uker, må mor gå ut i 75% stilling eller mer, for at far ikke skal få redusert utbetaling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå