Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Hva slags grøt introduserte dere aller først? Hvordan var reaksjonene?( vondt i magen ol) Hvor gammel var babyen?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Holle hirsegrøt da hun var fem måneder. Litt vondt i magen, men det ble helt fint igjen med litt sviskemos i grøten. Fryser ned morsmelk og sviskemos i isbiter og smelter en av hver og blander meg grøtpulver og kokt vann. Kjapt og greit!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Spørs hvor gammel barnet er. Vi begynte med 4 mnd maisgrøt når barnet var litt over 4 mnd.. Reaksjonen var veldig bra, han ville bare ha mere.. Var ikke plaget med vond mage eller noe. Men tror vi var heldige, gikk veldig lett for seg her;)
~Aurora~ Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Nestlè Maisgrøt da hun var 6 mnd. Ingen reaksjon.
Amazone Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Smaksprøver Holle risgrøt nå, den kan gis fra 4 mnd, baby er 5 og en halv. Virker ikke som om hun får vondt i magen. Hun blir stappmett og sovner som en stein etterpå
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Amazone - blander du risgrøten med mme eller med vann? Jeg er den som skrev over at jeg bruker hirsegrøten til Holle..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 HI her: Jeg har startet med Holle hirse og benytter vann. Han ser ikke ut som han liker det noe særlig, får i han 4-5 ts. med mye frutmos på... Sover ikke noe spesielt mer om natten. Han er 6 måneder..
Amazone Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Har bare blanda med mm/vann eller kun mm hittil. Skal gå bra å blande den med mme. Dama på butikken sa risgrøten skulle være lettere å fordøye enn hirsegrøten, derfor jeg begynnte med den
Amazone Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 I går blanda vi i litt Hipp fruktmos med bla fersken, det var skikkelig nammis til henne!!! Risgrøten smaker jo så og si ingenting... Vi er oppe i ca fire teskjeer grøtpulver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå