♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Tror det var det forkortelsen var..
dritgrei hei hei! Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Barne og Ungdoms Psykiatrisk avdeling i kommunen.
Zaratustra Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 barne- og ungdomspsykiatrisk poliklinikk
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 hmm ok takk:) hs vil at jeg skal prate med de pga at mannen min er så irriterende (tro det eller ei!). Hva slags folk er det man prater med?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Er mannen din et barn? Høres ut som om dere er henvist til feil plass...
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2008 he he ja man skulle tro at han var det! Det er folk som prater med jenter med barn i magen eller som har spebarn. For å hjelpe til i vanskelige situasjoner.
Zaratustra Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 det hørtes da merkelig ut? Det jobber leger, psykologer, spesialpedagoger og sosionomer der. klientene skal egentlig være barna, men noen ganger hjelper man jo barn ved å hjelpe de voksne. Ofte er det to i en sak, slik at en snakker/leker med/utreder barnet mens den andre snakker med foreldrene. De fleste steder er det lang venteliste, så det spørs om det holder å bare være irriterende...
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2008 rart, for de skulle ta kontakt med meg ganske snart. Er ikke sikkert det er så lang ventetid i min kommune. Det var også familieterapaut i denne gruppen. Kanskje det er noe spesielt innen bup som ikke er vanlig overalt i landet? Var ikke snakk om å ha barn til stedet. Og jo, det er snakk om å være irriterende og ikke dele hverdagens gjøremål med meg. Ikke noe annet.
Zaratustra Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 høres mest ut som en sak for familievernkontoret, det er på kommunenivå, bup hører inn under et sykehus (statlig). Lykke til i alle fall!
ToPrinsesser<3 Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Ville jo tro at en annen avdeling innen samme området er mer riktig for dere? Dersom han er over 18? http://no.wikipedia.org/wiki/BUP_(Barne-_og_Ungdomspsykiatrisk_senter)
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. februar 2008 Ja det er litt merkelig, for det er jeg som skal ha hjelp - ikke barnet mitt. Det har det bra. Det er jeg som sliter. Men skal høre med hs neste gang jeg er der på kontroll
ToPrinsesser<3 Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 Lykke til ihvertfall, håper du får den hjelpen du trenger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå