Gå til innhold

Hva er BUP ?

♥ Jeg og gutta mine ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det var det forkortelsen var..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barne og Ungdoms Psykiatrisk avdeling i kommunen.

Skrevet

barne- og ungdomspsykiatrisk poliklinikk

Skrevet

hmm ok takk:)

hs vil at jeg skal prate med de pga at mannen min er så irriterende (tro det eller ei!). Hva slags folk er det man prater med?

Skrevet

Er mannen din et barn?

Høres ut som om dere er henvist til feil plass...

Skrevet

he he ja man skulle tro at han var det!

Det er folk som prater med jenter med barn i magen eller som har spebarn. For å hjelpe til i vanskelige situasjoner.

Skrevet

det hørtes da merkelig ut? Det jobber leger, psykologer, spesialpedagoger og sosionomer der. klientene skal egentlig være barna, men noen ganger hjelper man jo barn ved å hjelpe de voksne. Ofte er det to i en sak, slik at en snakker/leker med/utreder barnet mens den andre snakker med foreldrene. De fleste steder er det lang venteliste, så det spørs om det holder å bare være irriterende...

Skrevet

rart, for de skulle ta kontakt med meg ganske snart. Er ikke sikkert det er så lang ventetid i min kommune.

Det var også familieterapaut i denne gruppen. Kanskje det er noe spesielt innen bup som ikke er vanlig overalt i landet?

Var ikke snakk om å ha barn til stedet.

Og jo, det er snakk om å være irriterende og ikke dele hverdagens gjøremål med meg. Ikke noe annet.

Skrevet

høres mest ut som en sak for familievernkontoret, det er på kommunenivå, bup hører inn under et sykehus (statlig).

Lykke til i alle fall!

Skrevet

Ja det er litt merkelig, for det er jeg som skal ha hjelp - ikke barnet mitt. Det har det bra. Det er jeg som sliter. Men skal høre med hs neste gang jeg er der på kontroll :)

Skrevet

Lykke til ihvertfall, håper du får den hjelpen du trenger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...