Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Er så mange som klager og irriterer seg over svigemor. Men har dere tenkt på ar kanskje deres egene foreldre er helt like. Bare at man ikke legger så godt merke til det eller klarer å si ifra på en annen måte. Har også lenge irritert meg om alt svigers maser om men, så kom min mann og fortalte hvordan han syntes mine foreldre gjorde det samme. Da fikk det meg til å tenke litt på at det kanskje ikke var så gale likevel. Skriver ikke dette for å provosere, er bare en tanke.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Vi snakker åpent om hva vi synes om hverandres foreldre!! Og vi begge ser hverandres foreldres feil og mangler... vi er ganske så enig!! Men ang det å si ifra så klarer jeg kun å si ifra til mine foreldre... klarer ikke å si ifra til svigers! Der får samboer steppe inn... Men våre er veldig forskjellige, og det er forskjell på hva vi "klager og irriterer" oss over hos hver av familiene. Min mor og far er 43 og 47, og er unge til sins, og bor i byen og deler husarbeid likt o.l Mens hans foreldre er 52 og 59, og er gammeldagse både i utseende og til sins, kommer fra bygda og er ikke helt med på utviklinga! Mor hører til i hjemmet og på kjøkkenet. Familiene våre har veldig ulikt syn på ferier, husarbeid, venner, økonomi, fritid og trening! Så vi får ta det beste fra de ulike leirene:) Men vi ser hverandres familier mangler... men jeg klarer å si ifra til min familie og de hører etter, mens for samboer så er det ingen vits å si noe... fordi det går virkelig ikke inn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå