Gå til innhold

Hvordan har dere tid til BiM?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer, jeg altså. Har bare sett at noen er aktive "støtt", og jeg lurer på hva dere gjør?

Er dere sykemeldte, jobber dere deltid, er hjemmeværende eller hardere en jobb som dere kan kombinere med en smugtitt i ny og ne?

Mener ikke å være kritisk til noen, er bare nysgjerrig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sykemeldt jeg... Men er ikke den som er mest her... er for det meste inne og titter sånn av og til...

Skrevet

Er nok sm pga bl...så da kan d bli laaange dager, ok å ha bim da:)

Skrevet

Sykemeldt her også... (aktivt).. Og det er kjeeeeeeedelig å sitte hjemme. Da er det godt å "snakke" med andre gravide på bim...

Skrevet

hehe.. blir mye tid på bim.. og jeg er vel ikke en av de mest aktive..

jeg er mye syk jeg da... :( Så hva kan jeg gjøre?

Pga av bekkenløsning er det litt begrensa hva jeg klarer..

Skrevet

Selv er jeg delvis sykemeldt pga forhold som ikke har noe med svangerskapet å gjøre... Har vært det siden sommeren, faktisk, og ja, det blir lange dager....

HI

Skrevet

er deltids student med bare 3 dager på skolen i uken. Er som oftest bare inne å titter og svarer på noen få innlegg, men i dag har jeg virkelig kjedet meg og ikke fått meg til å sette meg ned ed matte :o) da er det litt greit å sitte her også :o)

Skrevet

Sykemeldt jeg og! Skada i skuldra (ikke svangerskapsrelatert), plaget med mye hodepine og generelt mye i dårlig form! I tillegg er tv'n ødelagt, hehe, så da blir det mye surfing på nettet ;-)

Skrevet

Sykemeldt pga oppkast :-( Skulle gjerne vært på jobb istedet!

Skrevet

Akkurat nå sykemeldt. Ikke svangerskapsrelatert. Så da blir det å sitte ved datan en del...

Skrevet

Må tilstå at jobben betaler for noe av tiden på BiM... hihi...

Skrevet

Meeget rolige dager på jobb...

Skrevet

Jeg er også sykmeldt dessverre. Føler meg ikke syk, men legen har beordret hvile... Kjeder meg og vil helst jobbe jeg da.

Skrevet

Fremdeles hjemme i permisjon etter sist fødsel jeg..

Ikke mange dagene igjen til jeg begynner å jobbe igjen, og det gleder jeg meg faktisk til :-)

Skrevet

Jeg er som mange andre, sykemeldt. Jar vært borte fra jobben i 4 uker nå. Er lei av å være hjemme, samtidlig er jeg ikke i form til å være på jobb enda. Så blir nok hjemme en stund til...

Skrevet

Jeg har tatt et valg om å bli hjemme til barna er 3 år, eldste blir tre til sommeren...men da har vi jo straks et nytt barn;-)

Skrevet

Jeg er i uke 13 og sykmeldt med skikkelig svangerskapskvalme. Har vært sykehusinnlagt noen dager også. I dag er faktisk første dagen på lenge at jeg lager middag. Jeg har laget kjøttsuppe, og kjenner at jeg allerede angrer litt. Blir kvalm av lukta........... He he

For meg er det også omprioritering av netttiden min, etter jeg ble gravid. Før leste jeg nyheter, nå tar jeg heller noen minuttter her inne.

Skrevet

Er sykemeldt, og når tulla er i barnehagen så sitter jeg her innimellom "slagene" med husarbeid. Og så litt ellers mens hun er opptatt med å leike seg, og har en fredelig stund alene :-P

Skrevet

Jeg er student, og lesetiden sklir ut hit :P Bim til frokost og mellom slagene. Hekta!

Skrevet

Jeg har tatt tidlig permisjon pga. ryggplager og kvalme som ikke gir seg.Så nå har jeg lange dager, noen mere aktive enn andre ut ifra formen. God tid til å lese her inne og kjenne på babyen som sparker:-)

Også er det så koselig å snakke med andre gravide her inne:-)

Skrevet

student her som er sykemeldt fra jobben pga bl..

er nødt til å ligge mye for å komme meg gjennom dagen,så da har man valget mellom tv,data eller..ja...gjør jo skolearbeid og da siden jeg ikke alltid klarer å komme meg på skolen (er ikke alltid istand til å sitte under forelesningene,så da må jeg bare holde meg hjemme)...

men innimellom så er det nu godt med pause uansett... :)

veldig godt å ha bim ja :)

Skrevet

Jobber fullt og har to barn fra før, men er så infernalsk sliten på kveldene at når klokka nærmer seg barnetvtid har jeg ikke ork til noe annet enn å legge barna, og etter de er lagt sitter jeg som en potetsekk foran dataen eller tv'en :)

Sitter liksom hele tiden og vurderer om jeg klarer dette særlig lenger, for jeg har ikke ork til noe sosialt lenger. Er 21 uker på vei. Men derfor er jeg innom omtrent daglig :)

Skrevet

Har liksom bodd her siden jeg ble sykemeldt...

Skrevet

sykemeldt med BL så da blir det mye pc tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...