krabbetrollet Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg har funnet noe badetøy jeg kunne tenke meg, men hvor lang leveringstid har Ellos? Reiser nemlig på ferie neste helg, og trenger det før da... Og størrelsene på badetøyet der? I andre klær bruker jeg str. 40, men vet ikke hvordan Ellos sine størrelser er?
Holly❄️ Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 tar ca 7-10 dager, men som regel kommer de etter 5.. aner ikke hvordans str i badetøyet er..
Bruble Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Bestillte noe tøy fra Ellos i forrige uke( husker ikke eksakt dag), på mandag fikk jeg mail om at det var sendt derfra og at leveringsen kunne ta 7-11 dager. i morrest fikk jeg melding om at pakken min kunne hentes. Størrelsene er helt greie på Ellos. Bestiller det jeg bruker til vanlig, og det passer.
woo-woo Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Tror ikke de kan garantere at det kommer til neste helg.. alt avhenger om di har det inne på lager eller ikke.. også har de fellesutsendinger. De sender ikke en og en pakke. Alle som har bestillt i et bestemt tidsrom får ellospakken på samme dag. Så det er litt vanskelig å si hvor lang tid det tar. Størrelsene tror jeg er vanlige.
krabbetrollet Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2008 Ok, takk for svar alle sammen... Litt usikker på om jeg skal ta sjansen på at det blir levert før neste helg. Sååå kjipt om det kommer fra dagen etter jeg har reist! Pokker at jeg alltid er så treig med å gjøre meg klar for avreise ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå