..."har en drøm"... Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Samboeren og jeg planlegger å bli vårprøvere, og det jeg da lurer på er hvor tidlig bør jeg slutte med pillen? Har hørt at man burde være fri for p-pillehormonene noen måneder før man aktivt begynner å prøve og bli gravid. Det kan vel ta litt tid før man får regelmessig mens etter pille stopp også... Satser på å starte med folat i mars. Er det noen som har innspill, så hadde det vært supert ;o)
Nurket11 Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Hei, Vi skal prøve i april.Jeg sluttet på p-piller for ca 1 mnd siden. Skulle (i hormon syklus) ha fått mensen for snart en uke siden, men den har enda ikke kommet, Det er helt vanlig - kan ta en stund før den kommer tilbake for noen, for andre kan den komme med en gang, Jeg venter i spenning Folat er kjekkt å begynne med ca 3 mnd før du skal begynne prøve og ca 3 mnd inn i graviditeten. Jeg begynnte på det for over 1 mnd siden ettersom vi egentlig hadde tenkt til å prøve i mars (til vi fant ut at for barnets skyld ville vi ikke at ungen skulle være yngst i kalssen osv...jeg hadde nemmelig hatt termin i sluten av desember da).
..."har en drøm"... Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2008 Hei celine.. og takk for tilbakemelding! Ja, det er vel veldig forskjellig når mensen kommer tilbake... Har alltid hatt regelmessig mens, også uten pille, så får håpe den kommer kjapt tilbake. Er enig om å ikke ha termin i desember.. Kjipt å være minst i klassen + at det er så nærme jul... Du får ha masse lykke til da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå