ninsoer Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 lagt ut for noen andre.. Hva skal jeg gjøre?!? Mannen min er på jobb reise denne uka, så jeg er alene hjemme med gullet vårt. Svigermor kom innom her på besøk i går kveld, og det var jo greit nok for jeg har (hadde?) et godt forhold til svigermor jeg. Hun satt med gutten vår på 6mnd på fanget, men så begynnte han å sutre litt. Det begynte å bli seint, og det var grøt-tid for han, så han var nok sulten stakkar liten. Hun byssa han litt og prøvde å roe han ned mens jeg laga grøt. Plutselig hører jeg at hun snakker strengt til gutten og ber han om å ti stille. Jeg går inn i stua og poengterer at han bare er 6mnd. så han skjønner det nok ikke om noen ber han om å slutte å gråte... Jeg har ikke kommet meg inn på kjøkkenet igjen før jeg hører en klaskelyd på stua etterfulgt av et kjempevræl! Løper ut på stua igjen å spør hva som skjer? Da sier hun at hun bare daska han litt i ansiktet for å få han til å holde kjeft!?!?!? Jeg tok ungen og sendte dama på dør. Jeg fatter ikke hva som skjedde jeg? Svigermor pleier da å være en snill dame... Bør jeg si noe til mannen min når han kommer hjem eller bare prøve å glemme det? Er helt utafor her nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå