Gå til innhold

Snakke med dyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi altså prøvd en dyretolk til katten vår.

Spørsmålene jeg ba dyretolken stille var om katten min hadde noe i mot å flytte vekk fra skogen og til et mer tettbyggd strøk sammen med kjæresten min og om hvordan kattene kom til å takkle babyen.

Katten svarte at; tjah, flytting, det går vel greit, blir noe nytt å forholde seg til, men det er bra for lillegutt. Så slipper han å sove unner vindu høyt oppå veggen (!!!).

På dette tidspunkt begynnte jeg såvidt selv å bli klar over at jeg var gravid, langt mindre ante jeg noe om kjønn.

Det hadde seg slik at jeg bodde sammen med familien min, da også en svigerinne som gikk gravid med ei lita tulle.

Det var HENNES baby jeg ville vite om katten ville godta.

Alle i familien ble super overrasket da svaret fra dyretolken kom og katten preiker i det vide og det breie om "pjokken" og "lillegutt".

Svigerinna mi som var 8 1/2 mnd på vei og hadde kjøpt inn stortsett i rosa, ble seff nervøs.

Hun vilel vel ikke la ungen sin gjennomgå det rosa marerittet om det skulle bli gutt.

Alle ble jo veldig glade da jeg 9 ukers tid seinere kunne avsløre at jeg var gravid, og 6 uker senere fikk vi det bekreftet at jeg bærer på en liten gutt.

Kjæresten min og jeg har begge to bodd i hver vår kjeller leilighet, der vinduene av naturlige årsaker er nemlig "høyt oppe på veggen".

Nå har vi fått ny leilighet, sammen, godt over bakken og med good utsikt :D

Så var det til siste spørsmålet mitt, katten har nevnt:

Du bekymrer deg mye du mor, men jeg skal si deg at alt står bra til med veslepjokken, han er sunn og frisk, kasnkje litt spesiell, men han har det bra skal jeg si deg.

Spesiell?

Hvorfor sier katten dette?

Alle barn er spesielle, alle mennesker er unike.

Er det noe mer her??

Nå er jeg i hvertfall nervøs, takk skal du ha pus!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..

hvor fikk du tak i dyretolk?

er på jakt etter en selv..

men sånn ellers så har du sikkert ingenting å bekymre deg for.

han sa jo at gutten var sunn og frisk, så ville ikke lagt for mye i det..

gjerne katten mente spesiell for dere eller noe..

Skrevet

Dette er hun "vi" snakket med

http://www.kattene.net/dyretolk.htm

Forholdsvis dyre disse dyretolkene, hun her skulle ha 450,- pr dyr, hadde adresse til en annen som kostet 600 ognoe.... men har rotet bort adressen hennes.

Jeg anntar at katten ikke mente noe med det, men det er klart, gravid i 6 mnd og man bekymrer seg for det merkeligste så er også dette noe å henge seg opp i enkelte dager.

Jeg vil jo vite om han er spesiell som i blind, svaksynt, hyperaktiv.... vi skal nok takkle det uansett hva det er, men jo.. masse slike tanker som stiller seg opp i kø når noe slik blir nevnt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...