NormaJean Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Jeg må nå kapitulere og kjøpe meg mammabukser siden jeg ikke får igjenn knappen på mine vanlige jeans. Så jeg dro avgårde for å kjøpe ett billig og ok par inntil videre. Men tror du at noen butikker hadde min størrelse??? herregud, alt var raka, helt tomt. kun størrelse 42 og 44 igjenn. Jeg bruker 34-36. Er det virkelig så dårlig utvalg til vanlig??? skjønner ingenting jeg. Skal nå prøve H&M i Oslo sentrum, der må det jo være noen bukser.
mammarettogslett Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 De har/hadde noen fine på Zara i Oslo
Hikken Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Merket 2wear har en del fine, de selger dem hvertfall på Ni Måner
partyoffive Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Har ikke sett Zara sine men de har jo vanligvis fine jeans. Men 2wear på 9 mnd. er stilige. Fine inni stovletter. Jeg fikk noen rimlige og veldig stilig også inni stovletter på Polarnopyret. Veldig behagleige også.
En, snart to :) Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Helt enig!!! Lette lenge og ga til slutt opp. Har i nesten hele svangerskapet brukt lange tunikaer som kjoler, stretchkjoler eller skjørt. Har fått kjempemye skryt fra andre om at det er mye stiligere enn mammabukser. Ved å bruke stilige støvletter til så ser en både snerten og stilig ut.
Coma Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Lindex har også noen kule mammajeans:-) Prøv den på Oslo City.
Coma Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Lindex har noen kule mammajeans:-) Prøv den på Oslo City.
Fruen i huset Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Exit hadde i alle fall en fin i min størrelse. Jeg bruker vanligvis 28/36 (laaaange bein og ganske slank) og trengte ikke engang prøve H&M sine. Merket er Mamalicoius.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå