Gjest Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Så jævla uansvarlig... Skulle vært meldt til barnevernet for leeeeenge siden! Og moren til ungene som bare står å ser på! Sjukt!!!!!!
ana baroma Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Det kryr av fedre med ATVer her i distriktet... og ungene sitter gjerne på uten hjelm osv.
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 Ja, jeg er helt sjokkert over han der. Tror egentlig han bare spiller dum (ingen kan vel være så blåst??)
Gjest Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 Jeg synes det er helt sykt jeg, det er jo livsfarlig! Aldri i verden om ungene mine hadde fått vært med på noe sånt uten skikkelig sikkerhetsutstyr!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 han oppfordrer jo ungene til ¨å mobbre moren jo! fy f....!
Aylinah Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Ingen som reagere på den tafatte mamman da,hun kan da for pokker sette ned foten...JA,pappan er way crazy,men hallo. Hun lar seg selv bli overkjørt,tragisk.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Har bare lyst til og filleriste den mannen.. grrr................
Honningmelon Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Jeg tror faktisk han bare spiller, jeg. For han går i fra å være sååå dum, til å plutselig snu helt om. Nei, den kjøper jeg ikke.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 helt ærlig, denne episoden tror jeg er bare tøv,ingen går fra og være så uansvarlig til og bli sikkerheten selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå