turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Da var jeg visst plutselig her inne jeg også... Testet positivt i dag, og gleder meg veldig. Håper selvføgelig alt går bra. Ville bare si hei og hopp til alle nygravide her inne Gleder meg til å bli kjent med dere!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Heisann, der va du:) Eg går bare rundt meg sjøl i ei tåka...og skjønne ikkje at d e sant:) når e termin din? Min e ca 17.okt:)
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Hehe, jepp...da var jeg på plass Ja, skjønner akkurat hva du mener! Termin? Vet ikke...har ikke rukket å tenke så langt enda..hehe Hvordan regnet du ut det?
snart5barnsmamma76 Skrevet 6. februar 2008 #4 Skrevet 6. februar 2008 gå inn på terminberegning og legg inn første dag i siste mens. Da vil du få når du har termin og i hvilken uke du er i nå!!
marte har fått mage! Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Velkommen til dere som er enda nyere enn meg:) Har bare vært her siden lørdag.. Dette er så spennende, tjohooo!
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2008 Takketakk! Regnet ut at terminen er 15. oktober Blir spennende å se om det stemmer da... Broren til sambo fikk en sønn 26. oktober i fjor, hadde jo vært litt moro med "liksomtvillinger"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå